lusemus 71
Forumet er livet
Garantert positiveHei noen som har erfaring med tester fra ebay? Sitter nå med 5 positive tester men er usikker på om de er til å stole på??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Garantert positiveHei noen som har erfaring med tester fra ebay? Sitter nå med 5 positive tester men er usikker på om de er til å stole på??

Samme her. Ikke noe tegn til mens og negativ test. Fryktelig irriterende at jeg må vente sånn på tr for å starte på ny pp.Jeg har ikm idag. Og ingen tegn til mens.. negativ test igår. Jeg er helt sikker på når jeg hadde el. Dette er såååå frustrerende![]()
Ser strekeneGo morgen! Tydeligere skygger idagSå jeg syns nesten det ligner på en start. Hva tror dere her?
![]()
![]()
Det er det.. Jeg har liksom murringer, livmortapp er høy og stikkinger.. vi får teste igjen om et par dager om den ikke melder segSamme her. Ikke noe tegn til mens og negativ test. Fryktelig irriterende at jeg må vente sånn på tr for å starte på ny pp.

Jeg kjenner ikke livmortappen min så godt, men har hatt murringer siden 1 dpo. Jeg er litt redd for at den forrige runden som endte i kjemisk kan spille inn da.Det er det.. Jeg har liksom murringer, livmortapp er høy og stikkinger.. vi får teste igjen om et par dager om den ikke melder segkan jo hende vi er heldige denne gangen også
![]()
Okei! Der kan jo hende..Jeg kjenner ikke livmortappen min så godt, men har hatt murringer siden 1 dpo. Jeg er litt redd for at den forrige runden som endte i kjemisk kan spille inn da.
jeg har aldri hatt forsinket eller uregelmessig mens, så jeg skjønner egentlig ingenting 
Jeg kunne fortelle deg dag og tidspunkt i åresvis når jeg gikk på p-piller, men etter jeg sluttet i januar i fjor er det litt mer variabelt. Men likevel ganske stabil. Hadde en MA i november i fjor og fikk mensen først igjen på julaften. Forrige pp endte i kjemisk, så aner ikke hvordan dette spiller inn nå. Kan jo ha forstyrret myeOkei! Der kan jo hende..jeg har aldri hatt forsinket eller uregelmessig mens, så jeg skjønner egentlig ingenting
![]()

Ja. Det er ofte det! Jeg tok en test nå bare for moro skyld, men på ganske utvannet urin..Jeg kunne fortelle deg dag og tidspunkt i åresvis når jeg gikk på p-piller, men etter jeg sluttet i januar i fjor er det litt mer variabelt. Men likevel ganske stabil. Hadde en MA i november i fjor og fikk mensen først igjen på julaften. Forrige pp endte i kjemisk, så aner ikke hvordan dette spiller inn nå. Kan jo ha forstyrret mye![]()

Jeg vil si det er en god strek der!Ja. Det er ofte det! Jeg tok en test nå bare for moro skyld, men på ganske utvannet urin..
Er det skygge tror dere eller er det håp?![]()
Det er en strek, her er det håpJa. Det er ofte det! Jeg tok en test nå bare for moro skyld, men på ganske utvannet urin..
Er det skygge tror dere eller er det håp?![]()
Jeg er så redd det bare er skygge. Jeg var gravid for snart ti år siden, da jeg ikke skjønte det før 2 dager etter ikm og tok en test, der 5 etter hverandre var super positive. hadde trodde de var sterkere på selve ikm dagenDet er en strek, her er det håp![]()
Ofte er de sterkere på IKM, men det kommer jo an på merke, når egget festet seg osv. Jeg vet jo såklart ikke. Synes streken var tydelig, krysser fingrene for sterkere strek i morgenJeg er så redd det bare er skygge. Jeg var gravid for snart ti år siden, da jeg ikke skjønte det før 2 dager etter ikm og tok en test, der 5 etter hverandre var super positive.m . hadde trodde de var sterkere på selve ikm dagenmen jeg har ingen aning, å vet det er veldig individuelt
krysser fingrene altså
![]()
Denne var veldig utvannet da. Tok den midt på dagen etter å ha tissen 20 gangerOfte er de sterkere på IKM, men det kommer jo an på merke, når egget festet seg osv. Jeg vet jo såklart ikke. Synes streken var tydelig, krysser fingrene for sterkere strek i morgen![]()

Jeg syns jeg skimter noe jeg men?Åpnet A1 test.. Mistet håpet egentlig. Tidligere graviditeter har jeg alltid testet sykt tidlig. Ser dere noe på testen elr blenda? Vis vedlegget 289407
Ååh syns liksom det jeg og. Men redd jeg ser strek uansett siden jeg ønsker det såå sterktJeg syns jeg skimter noe jeg men?![]()

Ååh syns liksom det jeg og. Men redd jeg ser strek uansett siden jeg ønsker det såå sterktJeg syns jeg skimter noe jeg men?![]()