Oss testetøser imellom

Go morgen! Tydeligere skygger idag :p Så jeg syns nesten det ligner på en start. Hva tror dere her? :nailbiting: :)

Vedlegg

• IMG_20190218_064216.jpg
    IMG_20190218_064216.jpg
    16,3 KB · Visninger: 132
  • Screenshot_20190218_064230.jpg
    Screenshot_20190218_064230.jpg
    32,5 KB · Visninger: 130
  • IMG_20190218_071025.jpg
    IMG_20190218_071025.jpg
    27,2 KB · Visninger: 139
Jeg har ikm idag. Og ingen tegn til mens.. negativ test igår. Jeg er helt sikker på når jeg hadde el. Dette er såååå frustrerende :inpain:

Jeg har ikm idag. Og ingen tegn til mens.. negativ test igår. Jeg er helt sikker på når jeg hadde el. Dette er såååå frustrerende :inpain:
Samme her. Ikke noe tegn til mens og negativ test. Fryktelig irriterende at jeg må vente sånn på tr for å starte på ny pp.

Samme her. Ikke noe tegn til mens og negativ test. Fryktelig irriterende at jeg må vente sånn på tr for å starte på ny pp.
Det er det.. Jeg har liksom murringer, livmortapp er høy og stikkinger.. vi får teste igjen om et par dager om den ikke melder seg:) kan jo hende vi er heldige denne gangen også :shy:

Det er det.. Jeg har liksom murringer, livmortapp er høy og stikkinger.. vi får teste igjen om et par dager om den ikke melder seg:) kan jo hende vi er heldige denne gangen også :shy:
Jeg kjenner ikke livmortappen min så godt, men har hatt murringer siden 1 dpo. Jeg er litt redd for at den forrige runden som endte i kjemisk kan spille inn da.

Jeg kjenner ikke livmortappen min så godt, men har hatt murringer siden 1 dpo. Jeg er litt redd for at den forrige runden som endte i kjemisk kan spille inn da.
Okei! Der kan jo hende.. :smiley-ashamed008 jeg har aldri hatt forsinket eller uregelmessig mens, så jeg skjønner egentlig ingenting :banghead:

Okei! Der kan jo hende.. :smiley-ashamed008 jeg har aldri hatt forsinket eller uregelmessig mens, så jeg skjønner egentlig ingenting :banghead:
Jeg kunne fortelle deg dag og tidspunkt i åresvis når jeg gikk på p-piller, men etter jeg sluttet i januar i fjor er det litt mer variabelt. Men likevel ganske stabil. Hadde en MA i november i fjor og fikk mensen først igjen på julaften. Forrige pp endte i kjemisk, så aner ikke hvordan dette spiller inn nå. Kan jo ha forstyrret mye:banghead::hilarious:

Jeg kunne fortelle deg dag og tidspunkt i åresvis når jeg gikk på p-piller, men etter jeg sluttet i januar i fjor er det litt mer variabelt. Men likevel ganske stabil. Hadde en MA i november i fjor og fikk mensen først igjen på julaften. Forrige pp endte i kjemisk, så aner ikke hvordan dette spiller inn nå. Kan jo ha forstyrret mye:banghead::hilarious:
Ja. Det er ofte det! Jeg tok en test nå bare for moro skyld, men på ganske utvannet urin..
Er det skygge tror dere eller er det håp? :smiley-angelic006

Vedlegg

• 20190218_151121.jpg
    20190218_151121.jpg
    15,8 KB · Visninger: 171
Det er en strek, her er det håp :)
Jeg er så redd det bare er skygge. Jeg var gravid for snart ti år siden, da jeg ikke skjønte det før 2 dager etter ikm og tok en test, der 5 etter hverandre var super positive. hadde trodde de var sterkere på selve ikm dagen:) men jeg har ingen aning, å vet det er veldig individuelt :) krysser fingrene altså :rabbit

Last edited:
Jeg er så redd det bare er skygge. Jeg var gravid for snart ti år siden, da jeg ikke skjønte det før 2 dager etter ikm og tok en test, der 5 etter hverandre var super positive.m . hadde trodde de var sterkere på selve ikm dagen:) men jeg har ingen aning, å vet det er veldig individuelt :) krysser fingrene altså :rabbit
Ofte er de sterkere på IKM, men det kommer jo an på merke, når egget festet seg osv. Jeg vet jo såklart ikke. Synes streken var tydelig, krysser fingrene for sterkere strek i morgen :)

Ofte er de sterkere på IKM, men det kommer jo an på merke, når egget festet seg osv. Jeg vet jo såklart ikke. Synes streken var tydelig, krysser fingrene for sterkere strek i morgen :)
Denne var veldig utvannet da. Tok den midt på dagen etter å ha tissen 20 ganger xsmile3
Håper det blir sterkere iallefall... for mensen vil iallefall ikke komme :smiley-angelic006

Back
Topp