Oss testetøser imellom

Har ikm rundt disse tider. Har tatt denne testen idag. Håper den sitter, men synes det ser veldig svakt ut til å være rundt ikm. Og ja, forferdelig dårlig bilde men uansett hvordan jeg vendte på testen kom det gjenskinn i glasset, og måtte ha blitz pga dårlig lys :hilarious:
Screenshot_20190217-122049_InstaSize.jpg

Screenshot_20190217-163418_Samsung Internet.jpg

Hei noen som har erfaring med tester fra ebay? Sitter nå med 5 positive tester men er usikker på om de er til å stole på??

Vedlegg

• 15504333932527666591302127420577.jpg
    15504333932527666591302127420577.jpg
    13,2 KB · Visninger: 158
De er jo veldig tydelig positive! Hvilken dpo er du?
Jeg har ikke peiling, vi er i startfasen av ivf behandling, bare vært der på forsamtale for 2 uker siden så har ikke startet på sprøyter enda... jeg har PCOS og har veldig sjeldent mens så dette kom som en sikkelig overraskelse

Selv med ebay tester? ble helt sjokkert siden test streken kom tydelig opp før kontroll streken! Håper at det endelig er vår tur etter 14 mnd prøvetid, skal få kjøpt meg CB i morgen!
Jeg har aldri brukt tester fra eBay, men med så sterke streker kan jeg ikke skjønne annet enn at du er gravid. Men test mer før du slipper jubelen løs, om du er usikker på kvaliteten på testene. Kjøp deg CBdigital, så får du det svart på hvitt :)

Selv med ebay tester? ble helt sjokkert siden test streken kom tydelig opp før kontroll streken! Håper at det endelig er vår tur etter 14 mnd prøvetid, skal få kjøpt meg CB i morgen!
Kjøpte en pakke slike, fikk ikke tulle strek på de når jeg ikke var gravid. Så ble jeg gravid og fikk tydelig strek på de. Disse er helt klart positive, og ingen tulle strek, så jeg sier gratulere så mye!

Back
Topp