Kan du gjøre det bare for gøy?Man vet man er Testetøs, når man sitter her, gravid i uke 26 og har lyst å ta en til test bare for å ta en![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan du gjøre det bare for gøy?Man vet man er Testetøs, når man sitter her, gravid i uke 26 og har lyst å ta en til test bare for å ta en![]()

Ser lovende utVis vedlegget 289152 Da var jeg ferdig og teste ,(utenom at jeg skal ta hcg blodprøve nr 2 i morgen) og må bare satse på at spira holder seg frem til termintok siste test med ukesindikator I dag
![]()
Har brukt opp alleKan du gjøre det bare for gøy?![]()

Ja tenker at er gravid. Må bare tenke det nåSer lovende ut![]()
Du er VELDIG gravid, tenk!!Ja tenker at er gravid. Må bare tenke det nåsnart 10 dager siden ikm
![]()
Hehe takk for positivt svarSkimter noe om jeg legger godvilja til. Men jeg har skikkelig streksyn altså![]()
Hehe jaDu er VELDIG gravid, tenk!!![]()

Ikke erfaring nei. Men så da veldig så positive ut!Hei noen som har erfaring med tester fra ebay? Sitter nå med 5 positive tester men er usikker på om de er til å stole på??
De er jo veldig tydelig positive! Hvilken dpo er du?Hei noen som har erfaring med tester fra ebay? Sitter nå med 5 positive tester men er usikker på om de er til å stole på??
Disse er ingenting å tvile på! Du er gravidHei noen som har erfaring med tester fra ebay? Sitter nå med 5 positive tester men er usikker på om de er til å stole på??
Jeg har ikke peiling, vi er i startfasen av ivf behandling, bare vært der på forsamtale for 2 uker siden så har ikke startet på sprøyter enda... jeg har PCOS og har veldig sjeldent mens så dette kom som en sikkelig overraskelseDe er jo veldig tydelig positive! Hvilken dpo er du?
Ingen tvil herHei noen som har erfaring med tester fra ebay? Sitter nå med 5 positive tester men er usikker på om de er til å stole på??

Selv med ebay tester? ble helt sjokkert siden test streken kom tydelig opp før kontroll streken! Håper at det endelig er vår tur etter 14 mnd prøvetid, skal få kjøpt meg CB i morgen!Disse er ingenting å tvile på! Du er gravid![]()
Tusen takk for det krysser fingrene for at de er til å stole påIngen tvil her
Gratulerer så mye![]()
Jeg har aldri brukt tester fra eBay, men med så sterke streker kan jeg ikke skjønne annet enn at du er gravid. Men test mer før du slipper jubelen løs, om du er usikker på kvaliteten på testene. Kjøp deg CBdigital, så får du det svart på hvittSelv med ebay tester? ble helt sjokkert siden test streken kom tydelig opp før kontroll streken! Håper at det endelig er vår tur etter 14 mnd prøvetid, skal få kjøpt meg CB i morgen!
Wow sterke! GratulererHei noen som har erfaring med tester fra ebay? Sitter nå med 5 positive tester men er usikker på om de er til å stole på??
Kjøpte en pakke slike, fikk ikke tulle strek på de når jeg ikke var gravid. Så ble jeg gravid og fikk tydelig strek på de. Disse er helt klart positive, og ingen tulle strek, så jeg sier gratulere så mye!Selv med ebay tester? ble helt sjokkert siden test streken kom tydelig opp før kontroll streken! Håper at det endelig er vår tur etter 14 mnd prøvetid, skal få kjøpt meg CB i morgen!