Oss testetøser imellom

Begynner å tenke at denne bare er kjemisk..
Men du har jo hatt relativt sterke streker, og over flere dager..kjemisk er vel som oftest svaake streker i en dag eller to? Jeg hadde nesten usynlige streker på morgenurin igår 13 dpo, og sterkere utover dagen. Det er håp helt til mensen evt kommer :)

Ja herlighet, da kan jo mye skje ❤️

Dette er mine tester i starten, øverst 9dpo å de andre to 10dpo(morgen og kveld)
Ja herlighet, da kan jo mye skje ❤️

Dette er mine tester i starten, øverst 9dpo å de andre to 10dpo(morgen og kveld)
Ååh, jeg håper sann. Har en merkelig følelse denne gangen. Men det har jeg jo nesten hver mnd :hilarious: men jeg fikk en god strek i går allerede på 7 dpo, men i dag var det mye svakere og Tempen droppa litt :(

Ååh, jeg håper sann. Har en merkelig følelse denne gangen. Men det har jeg jo nesten hver mnd :hilarious: men jeg fikk en god strek i går allerede på 7 dpo, men i dag var det mye svakere og Tempen droppa litt :(
Det er ikke annet å gjøre enn å vente å se ❤️
Krysser alt for deg ❤️ jeg fikk en skikkelig annen følelse denne gangen, å bare viste at det var klaff! Å testene steg fint hele veien!

Det er ikke annet å gjøre enn å vente å se ❤️
Krysser alt for deg ❤️ jeg fikk en skikkelig annen følelse denne gangen, å bare viste at det var klaff! Å testene steg fint hele veien!
Ååh Tusen takk :Heartred du er god! Jeg føler liksom jeg har de "samme" symptomene hver pp, sann ca. Men denne gang har jeg liksom et fryktelig trykk i korsryggen og underlivet liksom. Klyper i eggstokkene. Men det kan være enda et symptom på tr det da. Blir bra med en test i morgen, håper det har skjedd noe på de :love7 jeg er så dårlig på å vente :laughing001

Har pleid å ha sterkere om kvelden jeg også, men ikke denne runden, da har det vært 2.dobesøk fra morgenen som har vært best.. Men det dobler seg jo annenhver dag, så får satse på at de er bedre i morgen.. Den er mye svakere på babyplan tidlig testen og litt sterkere på den vanlige.. Skjønner ingenting jeg.. Må slutte å teste tror jeg:bag:
Var litt sånn med meg også. Alle testene ble sterke så lenge de ikke ble tatt på morgen urin! Do besøk nr 2 var også en slager her ;)
Hadde ikke tenkt så mye over det! Er kjempe fine streker til å være 13 dpo! Jeg hadde knapt strek i det hele tatt rundt den tiden:banghead: lover jo godt da :D:D

Ååh Tusen takk :Heartred du er god! Jeg føler liksom jeg har de "samme" symptomene hver pp, sann ca. Men denne gang har jeg liksom et fryktelig trykk i korsryggen og underlivet liksom. Klyper i eggstokkene. Men det kan være enda et symptom på tr det da. Blir bra med en test i morgen, håper det har skjedd noe på de :love7 jeg er så dårlig på å vente :laughing001
Krysser fingrene ❤️
Jeg sovnet på jobb å hadde vondt i bekkenet før jeg testet :-P

Var litt sånn med meg også. Alle testene ble sterke så lenge de ikke ble tatt på morgen urin! Do besøk nr 2 var også en slager her ;)
Hadde ikke tenkt så mye over det! Er kjempe fine streker til å være 13 dpo! Jeg hadde knapt strek i det hele tatt rundt den tiden:banghead: lover jo godt da :D:D

Det hadde ikke jeg heller de andre gangene jeg har vært gravid.. Får teste igjen i kveld:hilarious: håper det:Heartred

Syns jeg ser noe. Men ikke nok til at jeg kan si noe annet enn skygge foreløpig. På bildet med to er ene fra kvelden igår 11dpo og den underste er morgenen idag 12dpo.

Vedlegg

• 91091445-8774-40B4-BDB0-C49D5087CC6A.jpeg
    91091445-8774-40B4-BDB0-C49D5087CC6A.jpeg
    28,7 KB · Visninger: 137
  • ED93B387-FCA8-4749-AF83-9EFBBBAC8D91.jpeg
    ED93B387-FCA8-4749-AF83-9EFBBBAC8D91.jpeg
    15,2 KB · Visninger: 132
Får tro det er din tur snart ❤️❤️ Her hadde vi helgvis tidlig klaff. Det må være kjempe slitsomt å gå slik måned etter måned.
Ja, det tar på. Er jo sann ege tlig offisielt i pp8, men prøvde litt sann smått en lang stund før det. Bare uten temp, el testing og villmann i dpo land. :hilarious: men fortsatt ingen strek nr 2 :(:Heartred

Hei jenter <3 dette her er den berømte skyggestreken , ikkesant ? :Heartpink

Vedlegg

• 27B9E70D-07BA-4CEC-9FBB-17206381C08E.jpeg
    27B9E70D-07BA-4CEC-9FBB-17206381C08E.jpeg
    24,6 KB · Visninger: 144
  • C3143842-8421-47C7-ACF0-1E6707037DCD.png
    C3143842-8421-47C7-ACF0-1E6707037DCD.png
    475,6 KB · Visninger: 144
Back
Topp