B
Bellabanan
Guest
Hvor mange dpo, eller når begynte du å se antydning til strek? Denne blir nok![]()
Tok første i går 9dpo, ultrasvake streker, men mye tydeligere i dag 10dpo

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dpo, eller når begynte du å se antydning til strek? Denne blir nok![]()

Her er det strek ja!!Måtte ta to tester til jeg![]()

Hei!
Jeg er ny her på forumet, og er skyldig i nistirring på mang en g-test gjennom det siste året
Kan dere hjelpe meg med disse testene, ser jeg syner??? Tatt i dag, 11 dpo.
Er dette såkalte synålsstreker?
Åhhh..klarer ikke tro det! Fortsatt nervepirrende dager frem til IKM torsdag! Takk for svarDu er nok gravidgratulerer så mye
![]()
Hei!
Jeg er ny her på forumet, og er skyldig i nistirring på mang en g-test gjennom det siste året
Åhhh..klarer ikke tro det! Fortsatt nervepirrende dager frem til IKM torsdag! Takk for svar![]()
Hei!

Nei disse er soleklare positive! GratulererHei!
Tusen takk for svar!Nei disse er soleklare positive! Gratulerer![]()
Tusen takk for svar!Sir stille Gratulere![]()
Tusen takkSkjønner deg godt! Men dette skal gå fint! Krysser fingrene for deg jeg![]()
Tusen takk for svar!Dette ville jeg sagt er positivgratulerer så mye <3
Tusen takk for svar!Du er nok gravidgratulerer så mye
![]()
I morgon skal det komme antydning til 2 streker
Ser skyggen jeg og
WOW10dpo! Sterkere streker i dag! Nervepirrende![]()
Du må ikkje stole blint på kurven. Jeg fikk kryss 1 dag før el testen var positiv.Her står det at jeg har hatt TO EL-dager og den endret grafen..
Vis vedlegget 287404
Vis vedlegget 287405
Vis vedlegget 287406
Glow er ikke enig da.. og jeg er bare forvirret. For vi hadde sex fire dager før den nye el-dagen så da er i tilfelle håpet ute tenker jeg. Og kjipt å starte i nytt dpo-land.
Detta er baby strekMåtte ta to tester til jeg![]()