Oss testetøser imellom

For tidlig å måtte tisse ofte 3/4 dpo? Skjønner ingenting jeg nå. Må så tisse at det gjør vondt men kommer ikke sååå mye! Testet i sta og den var blenda selvfølgelig
Egget fester seg ikke før tidligst 6-7 dpo tror jeg. Så det er nok for tidlig ja:) Lykke til i dpo land! Spennende.

Kvelds/natt test her:nailbiting: tydeligere på begge!

Vedlegg

• IMG_20190202_003119.jpg
    IMG_20190202_003119.jpg
    11,5 KB · Visninger: 155
Her er mine "tullestreker" :laughing001
Men seriøst, det kan da umulig være tulle streker på alle? Jeg har aldri fått streker på dem etter tidsfristen før? Brukt de I 5 måneder nå... Alle strekene er rosa...
Vis vedlegget 287267 Vis vedlegget 287268 Vis vedlegget 287269
Jeg tenker egget har festet seg, blir de svakere og negative igjen er det kjemisk. Siden vi tester så tidlig og testene er så sensitive avdekker vi jo graviditetene som går til grunne. Håper du får sterkere og tydeligere tester❤️

10dpo! Sterkere streker i dag! Nervepirrende :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_20190202_081128.jpg
    IMG_20190202_081128.jpg
    13,3 KB · Visninger: 137
Nå skal jeg spamme litt bilder, for joda... Testetøsa gikk på badet og da var tankene for 1 time siden (om å bare vente på mensen) heeeelt borte :shifty::wacky:

Også må jeg kanskje forklare litt..

Alle disse er tatt på samme urin, bare ca 45 minutter siden jeg sist tisser, så det var jo ikke akkurat konsentrert (lys lys gul urin i farge, nesten gjennomsiktig)

De to første bildene er babyplan tidligtest stav, jeg ser en svak strek, men er jo redd for at dette bare er "babyplan skygge".

De tre neste bildene er også samme test, merket wondfo (usikker på mlu, men mener det er tidligtest det også) disse har tidligere ikke vært en eneste svak antydning til til en strek, og denne kom opp etter ca 2 minutter. Tok bilde i litt forskjellig lys og gjorde ett av dem om til negativ også, for det er SÅ svakt. .

Det siste bildet, med 4 billigstrimler...

Disse har jeg hatt strek på i 2 dager nå, men det er wish billigtester, så jeg stoler ikke helt på dem... De varierer veldig, både i styrke, farge osv... Men jeg har dyppet slike tester tidligere også, og det har ikke vært antydning til noe som helst. Men siden det er veldig forskjell i fargestoffet så blir jeg veldig skeptisk. Virker som det blir veldig (!) tydelig svak strek på di som har veldig mørkt fargestoff... Som dere ser på bildet.

Den nederste testen er allerede tørket her, og den ble dyppet først. Men så dyppet jeg de andre, og den øverste er dyppet i vann... Den er fullstendig blenda, men den i midten har heller ikke tydelig strek slik som de to andre...

Snakk om å være forvirret her nå :confused:

Sånn.. Nå kan folkene med den hvite trøya komme og hente meg!

Er noe på gang her , de wondfo testene er de jeg stoler mest på av alle testene jeg har eksperimentert med , de har heller ikke slått ut på kjemiske, kun denne gangen som det var "the real deal" :) spennende !

Back
Topp