Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ikke forstår... Sterkere strek etter tidsfristen på 10dpo kveld...
Vis vedlegget 287177 Vis vedlegget 287178
Ja jeg vet, har sett det jeg ogIkke for å være negativ, men vært mye slike streker etter fristen her inne i det siste, inkludert på mine, min har Super positiv etter fristen, men var ikke gravid. Håper du får en positiv innen fristen på neste test
Lurer på hva som skjer med babyplan testene om dagen? Takk det håper jeg også!Ja jeg vet, har sett det jeg ogLurer på hva som skjer med babyplan testene om dagen? Takk det håper jeg også!

Jeg ser strekNoen flere enn jeg som ser to streker her?
Tror jeg er 8 DOP ca
Bilde 2 er redigert
Vis vedlegget 287152 Vis vedlegget 287151
Skimter noe langt bak i der på 3 min. Tør ser jeg no svaktNoen som har lyst å synse?
Den er for meg registrert som negative, men jeg ser liksom noe allikevel
Alle bilder er av samme test.
Men får håpe det er noe på gangJeg ikke forstår... Sterkere strek etter tidsfristen på 10dpo kveld...
Vis vedlegget 287177 Vis vedlegget 287178
Krysse og håper den blir sterkere i dagFikk denne i kveld, håper håper håper, har hatt masse murringe og stikkinger i ettermiddag/kveld også. Men synes det er så rart at jeg ikke får strek på wondfo 10 mlU testene...
JappNå tror jeg den er positiv![]()

Jeg har også disse testene. Forrige mnd fikk jeg kun en tynn tynn strek som var skygge. Synes disse testene ser tykke og sterke ut for å være skygge altsåFikk disse nå på morgenen, men stoler fortsatt ikke på billige wish tester![]()

(tatt innenfor fristen)Dessa har ikkje jeg heller mykje tiltro til men man må jo håpeFikk disse nå på morgenen, men stoler fortsatt ikke på billige wish tester![]()
Ser strek og den skal bli sterkere9 dpo. Negativ med make sure, men en slags strek med rfsu... Er dette bare en skygge eller? Noen som har erfaringer? Ønsker selvfølgelig et brutalt ærlig svar! Den var liksom så synlig til å være skygge.. Men siden testene er like sensitive er det vel litt rart. Blir gal av disse dpo dagene![]()
Håpe håpe! Hvis denne er positiv bare måå den sitte til termin denne gangSer strek og den skal bli sterkere![]()

Du vet du er testetøs når du tar en EL test selv om du har fått "hundre" positive graviditetstester fra før. Men det morsomste er at på disse 4 mnd, vi har vært prøvere har jeg aldri fått positiv EL test der streken er sterkere enn kontrollstreken. Men det gikk jeg idag. 4+3 på vei
Gravititetstesten idag er jo svakere. Men det var himla mye utvanna urin, drukket for mye vann idag ser jeg. Har det noe å si på utslag av g-test egt?
Vis vedlegget 287238
Takk!Ja det har noe å siså ikke noe å bekymre seg for
gratulerer med spire på vei
![]()
Jeg bekymrer meg fra morgen til kveld, så jeg håper etter legebesøket på mandag skal få meg til å senke skuldrene. Sikkert derfor jeg tar tester hele tiden også. Skulle jo egentlig ikke ta idag.