Villkatta
Forelsket i forumet
Mens jeg har på meg detektiv hatten allikevel..
Hva skjer om man dypper babyplan testene lengre enn det som står?
Jeg vet CB reagerer slik at den blir ugyldig ved at fargen flyter i ville veier og kan farge testlinjen og derfor gi da falske "positive" resultater, det har jeg pinlig fått erfare
men babyplan har rosa fargestoff og fargen flyter ikke på samme måte, og uten at jeg husker hvilket merke så leste jeg på en annen type test at man skal dyppe de i *minst* xx sekunder, men man kunne også la de stå i begeret med urinen til 3 minutter var gått og man kunne lese den av da. Hva med babyplan? Det står ikke skrevet noen plass HVA som skjer om man dypper for lenge.. selvsagt skal man følge bruksanvisningen for at det skal være gyldig, men grunnen til at jeg feildyppet CB var pga vanen av å dyppe lengre, så jeg tenkte ikke over det før etterpå at ulike tester skal dyppes forskjellig.
I IKM gruppen viste jeg tidligere i uken hva som skjedde med en jeg dyppet i 10 sek som man skulle med de, og en til av samme type ble dyppet i 20 sek. Forskjellen var minimal, så har de kanskje litt mer feilmaragin enn hva CB har?
Hva skjer om man dypper babyplan testene lengre enn det som står?
Jeg vet CB reagerer slik at den blir ugyldig ved at fargen flyter i ville veier og kan farge testlinjen og derfor gi da falske "positive" resultater, det har jeg pinlig fått erfare
men babyplan har rosa fargestoff og fargen flyter ikke på samme måte, og uten at jeg husker hvilket merke så leste jeg på en annen type test at man skal dyppe de i *minst* xx sekunder, men man kunne også la de stå i begeret med urinen til 3 minutter var gått og man kunne lese den av da. Hva med babyplan? Det står ikke skrevet noen plass HVA som skjer om man dypper for lenge.. selvsagt skal man følge bruksanvisningen for at det skal være gyldig, men grunnen til at jeg feildyppet CB var pga vanen av å dyppe lengre, så jeg tenkte ikke over det før etterpå at ulike tester skal dyppes forskjellig.I IKM gruppen viste jeg tidligere i uken hva som skjedde med en jeg dyppet i 10 sek som man skulle med de, og en til av samme type ble dyppet i 20 sek. Forskjellen var minimal, så har de kanskje litt mer feilmaragin enn hva CB har?
som man egentlig ikke stoler på uansett hva dem viser.
?
Men bare å kjøre på så eventuelt i morgen eller overimorgen igjen