• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Oss testetøser imellom

Mens jeg har på meg detektiv hatten allikevel..
Hva skjer om man dypper babyplan testene lengre enn det som står?
Jeg vet CB reagerer slik at den blir ugyldig ved at fargen flyter i ville veier og kan farge testlinjen og derfor gi da falske "positive" resultater, det har jeg pinlig fått erfare :angelic: men babyplan har rosa fargestoff og fargen flyter ikke på samme måte, og uten at jeg husker hvilket merke så leste jeg på en annen type test at man skal dyppe de i *minst* xx sekunder, men man kunne også la de stå i begeret med urinen til 3 minutter var gått og man kunne lese den av da. Hva med babyplan? Det står ikke skrevet noen plass HVA som skjer om man dypper for lenge.. selvsagt skal man følge bruksanvisningen for at det skal være gyldig, men grunnen til at jeg feildyppet CB var pga vanen av å dyppe lengre, så jeg tenkte ikke over det før etterpå at ulike tester skal dyppes forskjellig.

I IKM gruppen viste jeg tidligere i uken hva som skjedde med en jeg dyppet i 10 sek som man skulle med de, og en til av samme type ble dyppet i 20 sek. Forskjellen var minimal, så har de kanskje litt mer feilmaragin enn hva CB har?

Ser noe supersvakt på alle di 3 blå testene (wish billigstrimler står one step og acon på pakkene), men ser ikke på wondfo eller clinical guard (øverst) ...

Men nå har jeg tidligere dyppa disse wish testene i urin når jeg ikke har kunnet være gravid, og da har di vært blenda, fullstendig. Fortsatt bare maks 9 dpo, så det er fortsatt tidlig.

Vedlegg

• IMG_20190131_140259.jpg
    IMG_20190131_140259.jpg
    64,8 KB · Visninger: 128
Ser noe supersvakt på alle di 3 blå testene (wish billigstrimler står one step og acon på pakkene), men ser ikke på wondfo eller clinical guard (øverst) ...

Men nå har jeg tidligere dyppa disse wish testene i urin når jeg ikke har kunnet være gravid, og da har di vært blenda, fullstendig. Fortsatt bare maks 9 dpo, så det er fortsatt tidlig.
Jeg holder troa oppe for deg, jeg! Kaaanskje i morgen? :D Du har jo hatt noen fine streker tidligere nå, så satser på at de kommer tilbake snart :)
Skal vi ha en test date i morgen kanskje? Samme tid? :D

Jeg holder troa oppe for deg, jeg! Kaaanskje i morgen? :D Du har jo hatt noen fine streker tidligere nå, så satser på at de kommer tilbake snart :)
Skal vi ha en test date i morgen kanskje? Samme tid? :D
Haha, håper jeg får noen andre tester jeg har bestilt i posten i dag, bestilt noen nye make sure tidligtester. Men morgendagens testdate må nok bli senere på ettermiddag/kveld. Er svigerfars begravelse i morgen, så blir nok opptatt med det hele dagen. Klump i magen for hele greia... Er maks 10 dpo i morgen, de andre gangene jeg har vært gravid, har jeg hatt strek i 1-3 dager allerede da, så kjenner at jeg mister håpet litt... Kan hende jeg svir av noen flere wish tester i kveld da, bare for å se.

Haha, håper jeg får noen andre tester jeg har bestilt i posten i dag, bestilt noen nye make sure tidligtester. Men morgendagens testdate må nok bli senere på ettermiddag/kveld. Er svigerfars begravelse i morgen, så blir nok opptatt med det hele dagen. Klump i magen for hele greia... Er maks 10 dpo i morgen, de andre gangene jeg har vært gravid, har jeg hatt strek i 1-3 dager allerede da, så kjenner at jeg mister håpet litt... Kan hende jeg svir av noen flere wish tester i kveld da, bare for å se.
Kondolerer så mye :( Jeg testet dagen jeg kom hjem fra begravelsen til min bestefar på PP0, og det var min første test, og første positive, også tatt på sen ettermiddag. Dette var den kjemiske jeg hadde, men det er som om jeg forbinder begravelser med positive tester nå..
På kveld høres bra ut for meg. Virker som jeg har mer konsentrert urin på kveld uansett. Når passer det for deg? Kl 20 for eksempel?
Jeg bruker å se de første svake positive på 8 dpo, og det er i morgen for meg, så forventer ikke noe soleklart svar uansett.. tror jeg bare liker å teste som jeg sa til mannen her tidligere i dag. Er som en dyr hobby.

Kondolerer så mye :( Jeg testet dagen jeg kom hjem fra begravelsen til min bestefar på PP0, og det var min første test, og første positive, også tatt på sen ettermiddag. Dette var den kjemiske jeg hadde, men det er som om jeg forbinder begravelser med positive tester nå..
På kveld høres bra ut for meg. Virker som jeg har mer konsentrert urin på kveld uansett. Når passer det for deg? Kl 20 for eksempel?
Jeg bruker å se de første svake positive på 8 dpo, og det er i morgen for meg, så forventer ikke noe soleklart svar uansett.. tror jeg bare liker å teste som jeg sa til mannen her tidligere i dag. Er som en dyr hobby.
Ikke sant, blir dyrt i lengden, og er jo derfor man går til innkjøp av billige dritt tester :wtf: som man egentlig ikke stoler på uansett hva dem viser.

Må se litt hvordan dagen i morgen går, bør jo helst være litt konsentrert urin, så enten kl 20, eller kl 21. Spørs når vi er ferdige å rydde etter kaffen i morgen. Håper bare jeg får de nye testene i dag i posten...

Vis vedlegget 287130
Hvordan ville dere tolket denne? Bare å kjøre på ikveld:bored:?
Den er vel ikke positiv helt enda, vet du hvor lang LH topp du har? noen har kort og andre over noen dager så ville fortsatt å teste til jeg fikk positiv også negativ igjen! :cat: Men bare å kjøre på så eventuelt i morgen eller overimorgen igjen ;)

Den er vel ikke positiv helt enda, vet du hvor lang LH topp du har? noen har kort og andre over noen dager så ville fortsatt å teste til jeg fikk positiv også negativ igjen! :cat: Men bare å kjøre på så eventuelt i morgen eller overimorgen igjen ;)
Selv om man har lang LH topp, så regner værtfall gynekologer 12-36 timer etter første positive el test. Så om man har positiv i 3 dager, så regnes det fortsatt fra første positive test :-)

Selv om man har lang LH topp, så regner værtfall gynekologer 12-36 timer etter første positive el test. Så om man har positiv i 3 dager, så regnes det fortsatt fra første positive test :)
Åja :cat: jeg har hørt at egget slipper først når testen blir negativ igjen? Noen mener ditt og andre mener datt :hilarious:

Neida, den er negativ, men jeg har veldig kort lh-topp! Så skal prøve å ta ny ikveld, også eventuelt digital :p

Detektiv villkatta er på saken.
Venter dere til urinen er så lav i temp? Aldri latt merke til denne delen før..
Babyplan tidlig.

Vis vedlegget 287116

Tempet er nok nevnt med tanke på om man har oppbevart urinen i kjøleskapet før man skal teste på den. Da der det viktig at den oppnår romtepmeratue før man tester på den, ellers kan det trolig gi feil resultat :)

Noen som har lyst å synse? :)
Den er for meg registrert som negative, men jeg ser liksom noe allikevel :wacky:

Alle bilder er av samme test.

Vedlegg

• 20190131_203849.jpg
    20190131_203849.jpg
    32,2 KB · Visninger: 135
  • 20190131_203937.jpg
    20190131_203937.jpg
    33,9 KB · Visninger: 131
Back
Topp