lusemus 71
Forumet er livet
Det er noe langt bak i derSer dere noe på den nederste?
Øverste er fra 7dpo(etter tidsfristen) og den andre er fra idag (9dpo innen tidsfristen)
Vis vedlegget 286971
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er noe langt bak i derSer dere noe på den nederste?
Øverste er fra 7dpo(etter tidsfristen) og den andre er fra idag (9dpo innen tidsfristen)
Vis vedlegget 286971
Skimter no,krysser og håper for degTror det er det feltet som skal reagere hvis det er hcg som blir skygge for meg altså. Bildet under er 5dpo, øverst er 6 dpo. Men har ingen tempstigning, så kan aldri tro jeg er gravid nå
Vis vedlegget 286975
Vis vedlegget 286976
Krysser og håper det blir noe
Krysser og håper men jeg stoler ikkje på dei testane. Har dei sjølv og er dritt tester ut fra min erfaring.Samme type billigstrimmeltype, dyppet samtidig... Kjenner at jeg absolutt ikke stoler på strekene!
Ser HÅP
Skimter no,krysser og håper for deg![]()
Kjenner at kroppen jobber veldig og har bare fått ultra svake el tester fram til nå. Håper denne blir sterkere om noen dagerNoen som har erfaringer med babyplan sine el tester? Lurer bare på om det kan gå andre veien at streken blir svakere før den blir skikkelig positiv.
Vis vedlegget 286980det var diskré pakke fra ebay må jeg si!!

På mine stod det "home tests" bareFikk en gang en pakke fra wish tydelig markert: "Pregnancy tests, 100 pieces"![]()
Det trenger ikke å være det! Krysser fingrene for degHadde bittelitt rødbrun slim på papiret nå så håper det ikke er slutten![]()
Jeg ser på 7dpo k, 9dpo m, 9dpo k.. 7dpo tror jeg kanskje jeg har fått urin over teststreken
Murringa er svakere, puppene er mindre ømme og jeg har en del mer rødbrun utflod 
Omg!Fikk en gang en pakke fra wish tydelig markert: "Pregnancy tests, 100 pieces"![]()

Skulle likt å sett ansiktsuttrykket til postmannen/damaOmg!![]()
Ser 7 dpo og 9dpo. Men ser ikke på de andreVis vedlegget 287100
Ser ingenting på testen innen fristenJeg ser på 7dpo k, 9dpo m, 9dpo k.. 7dpo tror jeg kanskje jeg har fått urin over teststreken
Murringa er svakere, puppene er mindre ømme og jeg har en del mer rødbrun utflod
![]()
Ohh, happy humping!Nå får jeg sommerfugler i magen!! Nå trur jeg EL er rundt hjørnet altså![]()
Tar ikke så lang tid før urinen ikke er rundt 36-37 grader lengre. Aldri tatt tempen på urinen da, men de strimlene kommer jo også i en versjon med pinne... Og da står det ingenting om temp tror jeg, for den skal man jo teknisk sett kunne tisse rett på...Detektiv villkatta er på saken.
Venter dere til urinen er så lav i temp? Aldri latt merke til denne delen før..
Babyplan tidlig.
Vis vedlegget 287116
Ja ikke sant? Synes bare dette var en så merkelig ting å skrive i det hele tatt. Det er forståelig at testen bør være romtemp, men å nevne urinen synes jeg var merkelig.. Jeg har aldri tenkt over det en gang siden man egentlig kan tisse rett på de aller fleste tester. Det er jo stort sett disse strimlene som er inne i stavene også, så hvorfor skal de ha noe å si da. Pluss, hvem er det som har 30 grader i stua si? Det hørtes da voldsomt varmt ut haha! Må være i Syden en plass i såfall, ikke i kalde Norge og Sverige tenker jeg.Tar ikke så lang tid før urinen ikke er rundt 36-37 grader lengre. Aldri tatt tempen på urinen da, men de strimlene kommer jo også i en versjon med pinne... Og da står det ingenting om temp tror jeg, for den skal man jo teknisk sett kunne tisse rett på...