Oss testetøser imellom

Sånn var min sist syklus 9 dpo, og jeg var gravid! Men endte i kjemisk 4+2 da. Men hadde akkurat den fargen i kanten som du har der på de første testene mine. Krysser fingrene for deg!
Har hatt 2 kjemiske i høst + en sa 5+4, så jubler absolutt ikke enda ;)

7dpo morgen og kveld, blenda ofc men testetøsa sitter rolig igjen :hilarious:
IMG_20190128_213500.jpg

OH MY GOD TITTA PÅ DEN NÅ OG DET ER TO STREKER PÅ DEN! ÆÆÆ
IMG_20190128_223640.jpg

Vet det er etter tidsfristen men tar sikkert 19 til de neste dagene, bare kult å se at det kan bli to streker på de!

Spent å se om det kan være en grunn til det!!!:nailbiting::nailbiting:
Håper virkelig det! Har så mye symptomer så håper det er en spire der ellers drar jeg rett inn på psykiatrisk :hilarious:

Når dere tar bilde, tar dere med eller uten blits? For på mitt kamera ser man stor forskjell med og uten. Jeg måtte jo ta idag også jeg. 14 dpo. :laughing002 Så jeg bør vel gi meg nå :smiley-ashamed008 Men jeg kommer sikkert ikke til å gjøre det :laughing002

Vedlegg

• 14 dpo 2.jpg
    14 dpo 2.jpg
    13,2 KB · Visninger: 170
  • 14 dpo.jpg
    14 dpo.jpg
    15,8 KB · Visninger: 171
Noen som ser noe på den blå testen (make sure tidlig 10mlu)? Nederste bilde er når den er tørket, første er tatt 5 minutter etter dypp. Er bare 6 dpo, men har ikke tidligere sett skygger på disse testene. Den rosa testen er en wondfo 25mlu. Er jo aaaalt for tidlig tenker jeg, men på kanten er det helt tydelig en samling med farge akkurat der streken er...
Skimter noe langt baki der :)

Okei... Tror egentlig ikke jeg er gravid siden testene er negative (evt ultra svake tester) men synes det er så rart med hvilepulsen som er høy (har aldri over 58 i hvilepuls), ikke har jeg ømme pupper (som jeg ALLTID har mellom el og tr utenom når jeg er gravid). Har også stikninger på venstre side, mye utflod (minner om elslim) og murringer.

Hadde kjemisk sist mnd så jeg tror egentlig at det har tullet litt med syklusen. Skal også sies at jeg ikke tester eller temper etter eggløsning så usikker på både når el var og evt dpo :happy:

Legger ved litt bilder av både hvilepuls og tester om dere vil si deres meninger ;)

Hvilepuls bilde desember. Høyeste puls er på 60. Grønn = el, Svart = positiv graviditetstest, Rød = tr
_20190129_080417.JPG

Hvilepuls bilde januar. Høyeste puls er på 60. Grønn = el
_20190129_092915.JPG

Graviditetstester uredigert: øverst i går morgenurin (13 dpo), midten i går ettermiddagsurin (13 dpo) og i dag morgenurin (14 dpo)
PSX_20190129_092447.jpg

Okei... Tror egentlig ikke jeg er gravid siden testene er negative (evt ultra svake tester) men synes det er så rart med hvilepulsen som er høy (har aldri over 58 i hvilepuls), ikke har jeg ømme pupper (som jeg ALLTID har mellom el og tr utenom når jeg er gravid). Har også stikninger på venstre side, mye utflod (minner om elslim) og murringer.

Hadde kjemisk sist mnd så jeg tror egentlig at det har tullet litt med syklusen. Skal også sies at jeg ikke tester eller temper etter eggløsning så usikker på både når el var og evt dpo :happy:

Legger ved litt bilder av både hvilepuls og tester om dere vil si deres meninger ;)

Hvilepuls bilde desember. Høyeste puls er på 60. Grønn = el, Svart = positiv graviditetstest, Rød = tr
Vis vedlegget 286853

Hvilepuls bilde januar. Høyeste puls er på 60. Grønn = el
Vis vedlegget 286854

Graviditetstester uredigert: øverst i går morgenurin (13 dpo), midten i går ettermiddagsurin (13 dpo) og i dag morgenurin (14 dpo)
Vis vedlegget 286855

Kanskje du har hatt EL senere enn beregnet?
Jeg hadde kjemisk forrige mnd, fikk EL 5 dager senere enn forventet.

Fikk denne i dag, er bare 7 dpo (og kan ikke være mer enn 7dpo!) kjenner jeg ikke stoler helt på denne, men begynner jo å håpe da..
Tøøøøøft! Tester vel mer i morra! Ser den godt! :cat:

Kan jo ikke la være å teste når man først får en sånn :wacky:
Ser antydning til en svaaaaaak strek på CB plus også, men den tar jeg heller ikke for god fisk før den er sterkere.
Jeg også har fått en svak strek og en ultrasvak strek på babyplan tidlig test så tester som en gal mann :hilarious:

Måtte ta en ny, ca 2 timer siden forrige dobesøk.

Men blir litt skeptisk siden streken på den forrige testen er så og si helt borte, ser kanskje en svak antydning.

Vedlegg

• IMG_20190129_165859.jpg
    IMG_20190129_165859.jpg
    66,6 KB · Visninger: 148
Back
Topp