Jeg ser! GratulererHåper den klorer seg fast! Hva slags test har du brukt her?
Takk
Dette er en RFSU test tidlig. Sitter på legekontoret nå for å ta en celleprøve av livmorhalsen (Jippi!) så vurderer å be om en blodprøve siden jeg først er her.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser! GratulererHåper den klorer seg fast! Hva slags test har du brukt her?
Dette er en RFSU test tidlig. Sitter på legekontoret nå for å ta en celleprøve av livmorhalsen (Jippi!) så vurderer å be om en blodprøve siden jeg først er her.Det kan du jo absoluttTakkDette er en RFSU test tidlig. Sitter på legekontoret nå for å ta en celleprøve av livmorhalsen (Jippi!) så vurderer å be om en blodprøve siden jeg først er her.
Synes jeg kan skimte noe veldig svakt her, er nok rundt 8-9 dpo, ikke tatt på morgenurin. 25 mlu test fra Spania så aner ikke hvor bra denne testen er. Har vært litt uvel og svimmel i varmen så måtte bare ta en test![]()
Her laver snøen ned i bøtter og spann, så jeg må innrømme at jeg kjenner et (stort) stikk av misunnelse hva gjelder sol og varme (ikke uvel og svimmel) Hehe, reiser hjem til snøen i morgen. Må si jeg gleder meg, er gøy med snøJeg skimter absolutt en strekHer laver snøen ned i bøtter og spann, så jeg må innrømme at jeg kjenner et (stort) stikk av misunnelse hva gjelder sol og varme (ikke uvel og svimmel)
Kos deg!
Hehe, reiser hjem til snøen i morgen. Må si jeg gleder meg, er gøy med snø![]()
Vis vedlegget 286540 Fått to positive graviditetstester i dag, 9 dpo tror jeg. Veldig svake, men absolutt med synlig teststrek. Legger ved et bilde av siste testen. Det er redigert for å få frem strekene bedre, så fargene på strekene er ikke riktig. Håper noen flere enn meg ser begge strekene![]()

Ser
ser noe der ja :-D
Sånn så mine ut 9 dpo også og jeg er 6+1 nå
gratulerer 

Sånn så mine ut 9 dpo også og jeg er 6+1 någratulerer
![]()

Er 9dpo idag og fikk nettopp et behov for å teste. tror kanskje jeg ser en svak strek?? Hva tenker dere? ettersom det er RFSU tørr jeg ikke stole helt på den altså......
Ser, sånn ser mine også ut 9 dpo når jeg er gravid! Babystrek, la den spire å gro