Oss testetøser imellom

Takk :Heartpink Dette er en RFSU test tidlig. Sitter på legekontoret nå for å ta en celleprøve av livmorhalsen (Jippi!) så vurderer å be om en blodprøve siden jeg først er her.
Det kan du jo absolutt :) Mitt legekontor har fått en sånn ordning at man kan logge seg inn elektronisk, så man kan se blodprøvesvar samme kveld. Kanskje det er sånn hos legen din også?

Synes jeg kan skimte noe veldig svakt her, er nok rundt 8-9 dpo, ikke tatt på morgenurin. 25 mlu test fra Spania så aner ikke hvor bra denne testen er. Har vært litt uvel og svimmel i varmen så måtte bare ta en test :rolleyes:

Vedlegg

• PSX_20190125_135050.jpg
    PSX_20190125_135050.jpg
    909,4 KB · Visninger: 196
Merker jeg har blitt av basillen. Jeg er enten 13 eller 7 dpo i dag (litt usikker på når el var) og har testet to ganger allerede tidligere i uken, begge negative. Jeg lovte meg selv at jeg ikke skal teste igjen før til søndag, men nå frister det veldig å svi av en test til :rolleyes:

Synes jeg kan skimte noe veldig svakt her, er nok rundt 8-9 dpo, ikke tatt på morgenurin. 25 mlu test fra Spania så aner ikke hvor bra denne testen er. Har vært litt uvel og svimmel i varmen så måtte bare ta en test :rolleyes:

Jeg skimter absolutt en strek :D:Heartpink Her laver snøen ned i bøtter og spann, så jeg må innrømme at jeg kjenner et (stort) stikk av misunnelse hva gjelder sol og varme (ikke uvel og svimmel) :) Kos deg!

Jeg skimter absolutt en strek :D:Heartpink Her laver snøen ned i bøtter og spann, så jeg må innrømme at jeg kjenner et (stort) stikk av misunnelse hva gjelder sol og varme (ikke uvel og svimmel) :) Kos deg!
Hehe, reiser hjem til snøen i morgen. Må si jeg gleder meg, er gøy med snø ;)

Klarte ikke å unngå å ta en test da j våknet etter nattevakt i ettermiddag - men dag 9 dpo. Tullete. Så klart negativ

Jeg får bare blenda tester, men idag så ser jeg antydning til strek, tok med og uten blits. Er 11 dpo idag.
omg.jpg
gravid.jpg

Kan jeg være graviiiid? :O

Back
Topp