Oss testetøser imellom

Jeg tror jeg er 11 dpo i dag, tok test - drømte om positive tester xsmile3 men neppe sanndrømt!! Blendahvit i dag tidlig. Blir ærlig talt litt dårlig humør av d.. en test igjen fra babyplan.. spørs om det blir å bestille flere tester når mensen kommer over helga. Jeg føler jeg er en skikkelig dårlig «prøver»... :yuck:

20190127_162836.jpg

Noen som klarer å skimte noe på disse? Bestilte tester fra Test helsen denne gangen. 25 mlu. Noen som har erfaring med disse?
9 dpo i dag.

Okei... nå er jeg ekstremt forvirret!! Jeg hadde positiv (svak) graviditetstest tidlig denne måneden, 4.januar. (IKM var 8.jan) fram mot 10.jan fikk jeg svake postive babyplan tidlig tester. Fikk en positiv CB digital 9.jan. 11.jan var CB digital negativ, men babyplan hadde fortsatt en svak strek. Begynte å blø senere på kvelden den 11.jan. Mensenblødning. Regnet med at jeg mistet da, har mistet tre ganger det siste året. Tok ingen flere tester etter dette. Blødde i bare ca 3 dager. Ingen blødning eller spotting etter dette.

Den siste uken har jeg hatt litt murringer, ømme bryst og slimete utflod. Tenkte at EL var på vei. Fikk positiv digital EL-test med dobbel hormonindikator nå på fredag 25.jan. Har forsåvidt ALDRI hatt ømme bryst utenom graviditet.

Jeg tok en babyplan-tidlig graviditetstest nå på formiddagen (litt tynn urin), og den var pinadø positiv! streken kom fram med engang. Ikke helt sterk, men ganske sterk. (Se bilde). Mistet jeg ikke alikevel???! Hvis det stemmer, så skulle jeg vært ca 6 uker på vei nå. Ville ikke streken vært sterkere da?! Og jeg kan jo umulig ha blitt gravid nå i helgen, hadde aldri slått ut på en test nå i dag? Og hvorfor viste EL-testen positiv??
HJEELP! Noen med erfaring? Tanker?

Vedlegg

• 2ADAB8F2-206C-497F-A363-FCD9445BC02B.jpeg
    2ADAB8F2-206C-497F-A363-FCD9445BC02B.jpeg
    152,6 KB · Visninger: 252
Okei... nå er jeg ekstremt forvirret!! Jeg hadde positiv (svak) graviditetstest tidlig denne måneden, 4.januar. (IKM var 8.jan) fram mot 10.jan fikk jeg svake postive babyplan tidlig tester. Fikk en positiv CB digital 9.jan. 11.jan var CB digital negativ, men babyplan hadde fortsatt en svak strek. Begynte å blø senere på kvelden den 11.jan. Mensenblødning. Regnet med at jeg mistet da, har mistet tre ganger det siste året. Tok ingen flere tester etter dette.

Den siste uken har jeg hatt litt murringer, ømme bryst og slimete utflod. Tenkte at EL var på vei. Fikk positiv digital EL-test med dobbel hormonindikator nå på fredag 25.jan. Har forsåvidt ALDRI hatt ømme bryst utenom graviditet.

Jeg tok en babyplan-tidlig graviditetstest nå på formiddagen (litt tynn urin), og den var pinadø positiv! streken kom fram med engang. Ikke helt sterk, men ganske sterk. (Se bilde). Mistet jeg ikke alikevel???! Hvis det stemmer, så skulle jeg vært ca 6 uker på vei nå. Ville ikke streken vært sterkere da?! Og jeg kan jo umulig ha blitt gravid nå i helgen, hadde aldri slått ut på en test nå i dag? Og hvorfor viste EL-testen positiv??
HJEELP! Noen med erfaring? Tanker?
Ville bestilt meg en legetime. Kan bære flere muligheter her. Du kunne mistet en tvilling veldig tidlig, som resulterte i blødning og noe lavere hcg. Du kan ha rester igjen etter tidlig sa, som ligger og produserer hcg, eller du kan faktisk være gravid. Etterhvert som man kommer lengre i et svangerskap vil ikke testene plukke opp like godt om det er veldig veldig lite eller veldig veldig mye hcg i urinen, så er mange som er blitt bekymret fordi de har fortsette å teste mye lengre enn hva de burde og derfor ser at testene blir svakere igjen (type noen uker ut i svangerskapet) dette har et navn, men kommer ikke på det akkurat nå.

Dra til legen, få målt hcg i blodet, eventuelt få en ultralyd, hvis du er 6 uker på vei, så skal de kunne se noe på ultralyd værtfall, men kan bære for tidlig til et eventuelt bankende hjerte enda.

Noen som ser noe på den blå testen (make sure tidlig 10mlu)? Nederste bilde er når den er tørket, første er tatt 5 minutter etter dypp. Er bare 6 dpo, men har ikke tidligere sett skygger på disse testene. Den rosa testen er en wondfo 25mlu. Er jo aaaalt for tidlig tenker jeg, men på kanten er det helt tydelig en samling med farge akkurat der streken er...

Vedlegg

• pixlr_20190128161302896.jpg
    pixlr_20190128161302896.jpg
    173,2 KB · Visninger: 583
Noen som ser noe på den blå testen (make sure tidlig 10mlu)? Nederste bilde er når den er tørket, første er tatt 5 minutter etter dypp. Er bare 6 dpo, men har ikke tidligere sett skygger på disse testene. Den rosa testen er en wondfo 25mlu. Er jo aaaalt for tidlig tenker jeg, men på kanten er det helt tydelig en samling med farge akkurat der streken er...
Skimter noe svakt der ja! :)

1BD09344-0FD6-4FAB-9C22-ABDD9E5E22C7.jpeg
Glow er ikke enig med seg selv hvor på skalaen denne el-testen er.. og er ikke helt sikker jeg heller hvordan jeg skal tolke den, noen innspill??? :D

Sånn var min sist syklus 9 dpo, og jeg var gravid! Men endte i kjemisk 4+2 da. Men hadde akkurat den fargen i kanten som du har der på de første testene mine. Krysser fingrene for deg!

Back
Topp