Oioioi, så gøy at det ikke bare er jeg som ser den! Mannen tror jeg har blitt gal 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Åhh, håper og krysser det som krysses kan for degVis vedlegget 286235
Skimta noe etter 4 min. 10 dpo men litt rar test, tar den som tull. Får ta ein babyplan seinare håper håper.

Skimter noe veldig svakt der kanskje! Krysser fingrene for sterkere strek!Noen som kan skimte noe veldig svakt her?
Håper og håper! Er 10/12 dpo! Ikm i løpet av helgen...
Noen som kan skimte noe veldig svakt her?
Syns jeg ser noe! Tid skal du ta ny test?Krysser fingrene!

Skimter strekNoen som kan skimte noe veldig svakt her?

Da kommer snart GULLEGGETBlir så glad av å se dette! Vis vedlegget 286450
Vis vedlegget 286235
Skimta noe etter 4 min. 10 dpo men litt rar test, tar den som tull. Får ta ein babyplan seinare håper håper.
Ja det er det men det skjer så ofte at jeg aldri greier å glede meg særlig uansett. Nå er testene negative igjen. Håper tr kommer snart, vil bli ferdig
Unn deg noe godt, eller kjøp deg en trøstegave til deg selv 
Har gitt opp, tempen sank i dag så venter på heksa.Hvordan går det med deg?![]()
Har gitt opp, tempen sank i dag så venter på heksa.

Jeg ser! GratulererVis vedlegget 286540 Fått to positive graviditetstester i dag, 9 dpo tror jeg. Veldig svake, men absolutt med synlig teststrek. Legger ved et bilde av siste testen. Det er redigert for å få frem strekene bedre, så fargene på strekene er ikke riktig. Håper noen flere enn meg ser begge strekene![]()
Håper den klorer seg fast! Hva slags test har du brukt her?