Har hørt det er mye skyggestreker på RFSU sine, men har ikke noe erfaring med de selv.Har noen opplevd skyggestreker på RFSU test ofte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt det er mye skyggestreker på RFSU sine, men har ikke noe erfaring med de selv.Har noen opplevd skyggestreker på RFSU test ofte?
Har hørt det er mye skyggestreker på RFSU sine, men har ikke noe erfaring med de selv.
Vet ikke om jeg skal tolke denne som skygge eller ikke. Streken ble tydeligere etter at den tørka.
Er RFSU test ofte
Ikke godt å si, men syns du skal ta en ny test imorgen/torsdag og se om det stigerVet ikke om jeg skal tolke denne som skygge eller ikke. Streken ble tydeligere etter at den tørka.
Er RFSU test ofte
Synes den er for sterk til å være skygge jeghvordan får du til slik negativt bilde?
Ikke godt å si, men syns du skal ta en ny test imorgen/torsdag og se om det stiger![]()
Men streken ble tydelig først etter tidsfristen, men skal ta en ny test torsdag/fredag!
Jeg bruker appen Pixlr på iphone![]()
Det samme skjedde meg i dag.. Men den var langt fra så tydelig som din.
Åja, må prøve å finne en slik app jeg å![]()
Du kan prøve å søke «negative filter» eller «photo editor» for å se om du får opp noe![]()
Prøvd mange men de er ikke slik de ser ut til på info, får lete videretusen takk
håper du får positiv test om noen dager!
lykke til!
![]()
Jeg beholder truaJeg blir usikker sålenge det er en tørket test og såpass svakskulle teste igjen nå, holdt meg i 3 timer men veldig utvannet urin så jeg kastet ikke bort en test.. Duppet en El test for morro skyld og 2 streker der, ikke sterk, men slik er det vel før ikm kommer med El tester.. Bare gøy å prøve, lest om så mange som har gjort det.

Har noen opplevd skyggestreker på RFSU test ofte?
Takk! Lykke til, til deg ogsåkrysse fingre for oss da!
tusen takk!Jaa!! Ble sykt skuffet!!
«Checker free» er en app med negativt filter.Det samme skjedde meg i dag.. Men den var langt fra så tydelig som din.
Åja, må prøve å finne en slik app jeg å![]()
Ser omtrent daglige innlegg om skygge på de, så jeg har holdt meg unna de selv.Har noen opplevd skyggestreker på RFSU test ofte?
Jeg skjønner ingenting jeg! Tok en test for litt over en halvtime siden, blenda! , kjører barn på skolen og sjekker den nå, strek! Det må være noe veldig galt med testene mine!