Hm. Du har jo ikke akkurat brukt å få streker som varer så lenge som nå?!Har fått såre bryst og murrer der nede. Blir det exu så kommer det rundt uke 5. Håper heksa kommer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm. Du har jo ikke akkurat brukt å få streker som varer så lenge som nå?!Har fått såre bryst og murrer der nede. Blir det exu så kommer det rundt uke 5. Håper heksa kommer.
Nei. tror det er på retur og tempen er ikkje høy heller.Hm. Du har jo ikke akkurat brukt å få streker som varer så lenge som nå?!
Men tempen din var jo ikke så altfor langt ifra det som du bruker å ha når du er gravid da... får nesten trua jeg nå. Testet idag?Nei. tror det er på retur og tempen er ikkje høy heller.
Har ikkje troa siden testane har vert slik i fleire dagar. Burde blit sterkare.Men tempen din var jo ikke så altfor langt ifra det som du bruker å ha når du er gravid da... får nesten trua jeg nå. Testet idag?
Skimter noe med mykje om og men. Håper der er noe sterkere i morgon.Syns jeg ser noe på denne hvis jeg skrur på streksynet skikkelig8/9 dpo. Noen som ser noe?
Vis vedlegget 284014
Vis vedlegget 284013
Tempen er for lav og nesten tørre tester. Ingen symptomer. Jeg tenker EXU.

Ja men de har samtidig ikke forsvunnet slik som de pleier å gjøre hos deg. Kanskje du produserer hCG sent?Har ikkje troa siden testane har vert slik i fleire dagar. Burde blit sterkare.
Da er det første gang. Men jeg har dårlig erfaring med seig stigning det enda i BO. Har ikkje troa.Ja men de har samtidig ikke forsvunnet slik som de pleier å gjøre hos deg. Kanskje du produserer hCG sent?
Har også hatt en BO,med normal stigning... så det trenger ikke bety noe sånn sett..Da er det første gang. Men jeg har dårlig erfaring med seig stigning det enda i BO. Har ikkje troa.
Det kan se slik utHåper det er en forsinket julegave![]()

Det kan se slik ut
Krysser fingrene for at streken blir sterkere![]()
Den ble litt sterkere allerede i kveldSkimter noe med mykje om og men. Håper der er noe sterkere i morgon.
Den ble litt sterkere allerede i kveldser du nå?
Wow enda sterkereDen ble litt sterkere allerede i kveldser du nå?
Veldig likt min og som ut ikkje gravid. Men jeg er på14 dpo og har gitt opp alt håp.Jaa, etter alt for mye motgang (exu, sa og i tillegg fått graves sykdom) siden prøvestart i juli 2016 så synes jeg vi fortjener det nå
Tok forresten en cb digital som sa ikke gravid men det var på kveldsurin og jeg aner ikke dpo så det var egentlig som forventet. Måtte selvfølgelig demontere den så etter å ha googlet litt så ser det ut som det kanskje vil slå ut snart hvis jeg har forstått det riktig![]()
Syns jeg ser noe på denne hvis jeg skrur på streksynet skikkelig8/9 dpo. Noen som ser noe?