Bkno0175672
Flørter med forumet
Testet mer?Ser dere noe her, eller har jeg blitt gal?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet mer?Ser dere noe her, eller har jeg blitt gal?
7dpo, altfor tidlig, men «måtte» selvfølgelig ta en test i dag 
Hehe, ser denNei egentlig ikke det er foreløpig nok med disse tohvordan går det med deg?
Testet mer?
Ååååååå for ei flott JULEGAVEFikk denne samme kveldenklarte selvfølgelig ikke vente!

Fikk denne samme kveldenklarte selvfølgelig ikke vente!

Negativ? (EL)
Testetøs til tusen7dpo, altfor tidlig, men «måtte» selvfølgelig ta en test i dag
![]()

Jeg har herved fått streksynmulig det er starten på noe da... fortsatt veldig tidlig
![]()
Der er noe wowJeg har herved fått streksynmulig det er starten på noe da... fortsatt veldig tidlig
![]()

Ser den godt9 dpoi dag skimter det en strek såpass at jeg ikke trenger å redigere bilde... krysser fingrene
gleder meg så mye til å fortelle til mannen, men må nok vente en stund på at den digitale skal slå ut
![]()
9 dpoi dag skimter det en strek såpass at jeg ikke trenger å redigere bilde... krysser fingrene
gleder meg så mye til å fortelle til mannen, men må nok vente en stund på at den digitale skal slå ut
![]()
Fikk positiv digital på mye svakere strek9 dpoi dag skimter det en strek såpass at jeg ikke trenger å redigere bilde... krysser fingrene
![]()
Fikk positiv digital på mye svakere strek![]()
klarer ikke å holde skjult så mye lenger.. mannen stakkar sa i dag at han er redd for at han ikke kan få barn
mange rundt oss som er gravide nå, så det er vel noe han tenker på