Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter strekSer dere noe her, eller har jeg blitt gal?
Syns jeg ser en strek..?Ser dere noe her, eller har jeg blitt gal?
Ser dere noe her, eller har jeg blitt gal?
Er 8 dpo!Syns også jeg ser en strek! Hvor er du i syklusen?
De er ikke positive nei, men det så du jo selvFinnes det en egen tråd for EL tester her? Vil helst ikke forstyrre noe her, men tar gjerne imot hjelp fra veltrente EL-testere om det er mulig
Jeg prøver meg på slike tester for første gang, så det blir noen dumme spørsmål fra denne kanten hehe
Her er testene fra i går kveld og i dag ettermiddag. Jeg tror ikke noen av de er positive, men at det kanskje nærmer seg? Tør jeg å gjette i morgen eller dagen etter, eller er jeg helt på jordet med det anslaget? Skal teststreken være bredere eller gjelder bare fargen/styrken?
Topp CD 9 K, bunn CD 10 E (Dette er babyplan sine grønne tester om det har noe å si).
De er ikke positive nei, men det så du jo selvjeg ville bare testet videre hver dag når fremover, er nok ikke lenge til den blir positiv!
En el test er vanskelig å måle styrke på, testen trenger ikke ha strek en dag for å så bli knall positiv dagen etter! Slike tester som du har nå, pleier jeg å ha gjennom hele syklusen. Før den plutselig blir veldig svak for å så bli positiv![]()
Nei egentlig ikke det er foreløpig nok med disse toSer nok ingentingprøver dere på nr 3?
![]()
Tenkte bare vise seg en positiv el testFinnes det en egen tråd for EL tester her? Vil helst ikke forstyrre noe her, men tar gjerne imot hjelp fra veltrente EL-testere om det er mulig
Jeg prøver meg på slike tester for første gang, så det blir noen dumme spørsmål fra denne kanten hehe
Her er testene fra i går kveld og i dag ettermiddag. Jeg tror ikke noen av de er positive, men at det kanskje nærmer seg? Tør jeg å gjette i morgen eller dagen etter, eller er jeg helt på jordet med det anslaget? Skal teststreken være bredere eller gjelder bare fargen/styrken?
Topp CD 9 K, bunn CD 10 E (Dette er babyplan sine grønne tester om det har noe å si).

Vis vedlegget 283855 Hva tror dere strektydere?
Alle er tatt samtidig 8dpo på morgenurin
Jeg ser strek men ikke på alle![]()
Håper det blir sterkere!!Vis vedlegget 283855 Hva tror dere strektydere?
Skimter noe bak i derVis vedlegget 283855 Hva tror dere strektydere?
Ser antydning til noe derHåper det blir sterkere!!
Skimter noe bak i der![]()
Krysser for degJaa,skal ta ny i kveld. Håper den blir sterkere