Har ingen erfaring med slike tester, men jeg tolket den som positivsamtidig ble noe usikker. Når tror dere at en vanlig test vil slå ut? Ikm?
Hvis du mener digital, så slår den nok absolutt ut allerede. Ingen vits å vente! Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ingen erfaring med slike tester, men jeg tolket den som positivsamtidig ble noe usikker. Når tror dere at en vanlig test vil slå ut? Ikm?
Heia gulleggetVis vedlegget 283624
Ca 4 timer urin. 3 øverst tvilande merke og nederst wondfo fra ebay. 7 dpo. Sikkert lure streker.

PositivDenne gangen med bilde...

Barre og krysse og håpe.Ser strek på alle!!så spennende!!
Krysser og håper ikkje KJ.... lusker rundt.Heia gullegget![]()
PositivDenne gangen med bilde...
Tok en strimmeltest dag, ikke tidlig, og jeg ser strektempen falt en god del, men våknet 1.5 time tidligere. Synes det er skremmende at den faller dagen før ikm...

WOWDenne gangen med bilde...

Så trist
Håpte virkelig for deg denne gangen..
Kjenner ikke til wondfo jeg heller. Ser jo streken ganske tydelig der.Vis vedlegget 283718
Slik ser den ut tørr. Kjenner ikkje til Wondfo fra ebay.
Er i dag 9 dpo og tempen gjekk rett ned. Tror mensen kommer og tar Q10 tabletter kan dei ødlegge syklusen ?Kjenner ikke til wondfo jeg heller. Ser jo streken ganske tydelig der.
Hvor mange dpo er du nå?
Håper du tar feil selv om du sikkert nok kjenner kroppen din godt.Er i dag 9 dpo og tempen gjekk rett ned. Tror mensen kommer og tar Q10 tabletter kan dei ødlegge syklusen ?
Har prøvd og Google det men ingen info. Har godt på det i snart 2 mnd og syklus fårge mnd var på 24 og tror det blir liknande denne mnd. Blir det det blir det STOPP PÅ Q10.Håper du tar feil selv om du sikkert nok kjenner kroppen din godt.
Har dessverre ingen erfaring med Q10 og syklus, har du prøvd å google det?
Hm, det går iallefall an å prøve og se om det endrer seg om det samme skjer nå.Har prøvd og Google det men ingen info. Har godt på det i snart 2 mnd og syklus fårge mnd var på 24 og tror det blir liknande denne mnd. Blir det det blir det STOPP PÅ Q10.