Oss testetøser imellom

Kall meg gal, men jeg innser at håpet mitt om en spire var så sterkt at jeg synes det er vanskelig å godta at det ikke gikk denne gangen, og jeg er nesten på gråten over noe som kanskje ikke fant sted i det hele tatt. Men jeg sitter med 8 teststrimler med 2 streker (bare svake), 1 CB early med svak strek, 1 CB negativ digital og jeg spottet lett når jeg sto opp. Galskapen åpnet CB testene i full nekt for at dette ikke skjedde. Dette blir en hard tid fram til TR slår inn før fult. Jeg trodde bare ikke jeg kom til å ta dette så tungt..

Vedlegg

• Screenshot_20181210-040511_Gallery.jpg
    Screenshot_20181210-040511_Gallery.jpg
    583,7 KB · Visninger: 197
  • Screenshot_20181210-040552_Gallery-01.jpeg
    Screenshot_20181210-040552_Gallery-01.jpeg
    183,7 KB · Visninger: 201
Nei, jeg greier ikke å gi meg enda. Jeg tok 2 tester til på veldig utvannet urin + 1 jeg kun dyppet i vann for å se om det er testene som bare viser strek uansett.. og det må være eller ha vært noe på gang mener jeg.
To øverste er testet med urin, nederste er kun med vann. Jeg redigerte for å fremheve hva jeg ser, som kameraet ikke har så lyst å vise fram..

Vedlegg

• Screenshot_20181210-065825_Snapseed.jpg
    Screenshot_20181210-065825_Snapseed.jpg
    417,2 KB · Visninger: 207
Nei, jeg greier ikke å gi meg enda. Jeg tok 2 tester til på veldig utvannet urin + 1 jeg kun dyppet i vann for å se om det er testene som bare viser strek uansett.. og det må være eller ha vært noe på gang mener jeg.
To øverste er testet med urin, nederste er kun med vann. Jeg redigerte for å fremheve hva jeg ser, som kameraet ikke har så lyst å vise fram..
Kan jo absolutt være noe for jeg ser strekene jeg også. Er i akkurat samme båt føler jeg.. Har fått supersvakt strek på flere forskjellige merker nå, men fortsatt ikke noe tydelig positiv

Kan jo absolutt være noe for jeg ser strekene jeg også. Er i akkurat samme båt føler jeg.. Har fått supersvakt strek på flere forskjellige merker nå, men fortsatt ikke noe tydelig positiv

Godt jeg ikke er alene, men så utrolig frustrerende!
Jeg spottet jo når jeg sto opp, men så kom jeg på at festeblødning er noe også. Jeg holder sikkert bare et håp i live bare for å bli skuffet senere men..

Kall meg gal, men jeg innser at håpet mitt om en spire var så sterkt at jeg synes det er vanskelig å godta at det ikke gikk denne gangen, og jeg er nesten på gråten over noe som kanskje ikke fant sted i det hele tatt. Men jeg sitter med 8 teststrimler med 2 streker (bare svake), 1 CB early med svak strek, 1 CB negativ digital og jeg spottet lett når jeg sto opp. Galskapen åpnet CB testene i full nekt for at dette ikke skjedde. Dette blir en hard tid fram til TR slår inn før fult. Jeg trodde bare ikke jeg kom til å ta dette så tungt..
Spørs om du produserer hcg seint :)

Spørs om du produserer hcg seint :)

Jeg er litt redd for det også, for det er ikke nødvendigvis et godt tegn. Nå er jeg i en sånn PMS sving at bakken omtrent brenner under meg, jeg kan ikke huske å vært SÅ irritert over bittesmå irritasjonsmomenter man møter ila dagen før, så noe er annerledes i meg garantert. Mannen er redd for å snakk med meg akkurat nå haha! Off..
Med begge sønnene mine så fikk jeg klare svar flere dager før IKM, og eneste gangen jeg fikk et noe uklart svar før den ble positiv og flommet over av hormoner så endte det i SA.. Nå vil jeg bare ha et klart svar nå, enten det er en positiv test eller klare blødninger. Denne mellom perioden er et helvete mildt sagt :(

Jeg er litt redd for det også, for det er ikke nødvendigvis et godt tegn. Nå er jeg i en sånn PMS sving at bakken omtrent brenner under meg, jeg kan ikke huske å vært SÅ irritert over bittesmå irritasjonsmomenter man møter ila dagen før, så noe er annerledes i meg garantert. Mannen er redd for å snakk med meg akkurat nå haha! Off..
Med begge sønnene mine så fikk jeg klare svar flere dager før IKM, og eneste gangen jeg fikk et noe uklart svar før den ble positiv og flommet over av hormoner så endte det i SA.. Nå vil jeg bare ha et klart svar nå, enten det er en positiv test eller klare blødninger. Denne mellom perioden er et helvete mildt sagt :(

Uff jeg føler virkelig med deg! Å leve i den uvissheten er forferdelig:arghh:
Du har jo helt klart HCG i kroppen når du får utslag på testene.
Hvordan det ender er det desverre bare tiden som kan vise:Heartred
Sender deg en klem

Kjenner til den og ein vil ha svar no. Om det går eller ikkje. Slik har jeg det kvar mnd men det har sine grunner, eggkvaliteten som rår her.
Krysser for deg at det går rette vegen :) men det var detta svaret da

Vel, jeg tror jeg har svaret mitt.. men jeg spottet fortsatt. Det har derrimot gått over til å bli mer brunt og jeg kom på at under sist UL (når jeg tok ut spiralen rett før EL) så sa hun at det allerede hadde begynt å samle seg litt blod igjen. Grunnen til at jeg tok ut spiralen var bla. pga store blødninger, så det kan ha vært noe av det.. blir bare spekulering her nå, men jeg mener jeg er gravid når jeg får denne testen på 3-4 timers utvannet urin. Den besto manne-testen også.

Vedlegg

• Screenshot_20181210-100019_Gallery.jpg
    Screenshot_20181210-100019_Gallery.jpg
    585,8 KB · Visninger: 210
  • Screenshot_20181210-100533_Gallery.jpg
    Screenshot_20181210-100533_Gallery.jpg
    112,8 KB · Visninger: 207
Ny test, og den er lik den jeg tok 4 timer tidligere. Det ser ikke slik ut på bildet, men de er rosa. Ville dere ha sagt dette er positive tester?

Vedlegg

• 20181210_144528.jpg
    20181210_144528.jpg
    576,5 KB · Visninger: 193
Dagens alene, og satt sammen bilder av testene de 3 siste dagene. Hva tenker dere?

Fikk også ultrasvak strek på en rfsu 25mlu

Vedlegg

• IMG_20181210_160006.jpg
    IMG_20181210_160006.jpg
    75,5 KB · Visninger: 175
  • pixlr_20181210172241289.jpg
    pixlr_20181210172241289.jpg
    141,1 KB · Visninger: 172
  • IMG_20181210_161147.jpg
    IMG_20181210_161147.jpg
    68,5 KB · Visninger: 164
Hei! Sluttet med spiral i juli og har hatt ganske regelmessige blødning 24 dager syklus. Men lite blødninger i et par tre dager. Pp 3 og nå er det dag 26 og ingen mens komt. Test fra idag tidlig. Svak, men ser en strek, er det håp?

Vedlegg

• 0BFF7503-8FB9-4B7E-8A5A-6BC6B01477DC.jpeg
    0BFF7503-8FB9-4B7E-8A5A-6BC6B01477DC.jpeg
    639,2 KB · Visninger: 182
Back
Topp