lusemus 71
Forumet er livet
Ser strekSlik ser testen ut i dag.
Ikke morgenurin, for jeg er en av de merkelige som ikke har konsentrert urin på morgenen i det hele tatt, så ettermiddag og ca 3 timer siden forrige dobesøk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser strekSlik ser testen ut i dag.
Ikke morgenurin, for jeg er en av de merkelige som ikke har konsentrert urin på morgenen i det hele tatt, så ettermiddag og ca 3 timer siden forrige dobesøk
Kan jo absolutt være noe for jeg ser strekene jeg også. Er i akkurat samme båt føler jeg.. Har fått supersvakt strek på flere forskjellige merker nå, men fortsatt ikke noe tydelig positivNei, jeg greier ikke å gi meg enda. Jeg tok 2 tester til på veldig utvannet urin + 1 jeg kun dyppet i vann for å se om det er testene som bare viser strek uansett.. og det må være eller ha vært noe på gang mener jeg.
To øverste er testet med urin, nederste er kun med vann. Jeg redigerte for å fremheve hva jeg ser, som kameraet ikke har så lyst å vise fram..
Kan jo absolutt være noe for jeg ser strekene jeg også. Er i akkurat samme båt føler jeg.. Har fått supersvakt strek på flere forskjellige merker nå, men fortsatt ikke noe tydelig positiv
Spørs om du produserer hcg seintKall meg gal, men jeg innser at håpet mitt om en spire var så sterkt at jeg synes det er vanskelig å godta at det ikke gikk denne gangen, og jeg er nesten på gråten over noe som kanskje ikke fant sted i det hele tatt. Men jeg sitter med 8 teststrimler med 2 streker (bare svake), 1 CB early med svak strek, 1 CB negativ digital og jeg spottet lett når jeg sto opp. Galskapen åpnet CB testene i full nekt for at dette ikke skjedde. Dette blir en hard tid fram til TR slår inn før fult. Jeg trodde bare ikke jeg kom til å ta dette så tungt..
Spørs om du produserer hcg seint![]()
Jeg er litt redd for det også, for det er ikke nødvendigvis et godt tegn. Nå er jeg i en sånn PMS sving at bakken omtrent brenner under meg, jeg kan ikke huske å vært SÅ irritert over bittesmå irritasjonsmomenter man møter ila dagen før, så noe er annerledes i meg garantert. Mannen er redd for å snakk med meg akkurat nå haha! Off..
Med begge sønnene mine så fikk jeg klare svar flere dager før IKM, og eneste gangen jeg fikk et noe uklart svar før den ble positiv og flommet over av hormoner så endte det i SA.. Nå vil jeg bare ha et klart svar nå, enten det er en positiv test eller klare blødninger. Denne mellom perioden er et helvete mildt sagt![]()

Kjenner til den og ein vil ha svar no. Om det går eller ikkje. Slik har jeg det kvar mnd men det har sine grunner, eggkvaliteten som rår her.Jeg er litt redd for det også, for det er ikke nødvendigvis et godt tegn. Nå er jeg i en sånn PMS sving at bakken omtrent brenner under meg, jeg kan ikke huske å vært SÅ irritert over bittesmå irritasjonsmomenter man møter ila dagen før, så noe er annerledes i meg garantert. Mannen er redd for å snakk med meg akkurat nå haha! Off..
Med begge sønnene mine så fikk jeg klare svar flere dager før IKM, og eneste gangen jeg fikk et noe uklart svar før den ble positiv og flommet over av hormoner så endte det i SA.. Nå vil jeg bare ha et klart svar nå, enten det er en positiv test eller klare blødninger. Denne mellom perioden er et helvete mildt sagt![]()
Syns de ser positive utNy test, og den er lik den jeg tok 4 timer tidligere. Det ser ikke slik ut på bildet, men de er rosa. Ville dere ha sagt dette er positive tester?
Åh så bra! Venter på at nye CB tester skal komme i posten, så jeg får sitte på pinebenken til da før jeg tør å juble hihiSyns de ser positive ut![]()
Ser positiv ut! Hvor mange dpo?Ny test, og den er lik den jeg tok 4 timer tidligere. Det ser ikke slik ut på bildet, men de er rosa. Ville dere ha sagt dette er positive tester?
Aner ikke, men jeg har regnet meg fram til at jeg må være rundt 11dpo en plass.Ser positiv ut! Hvor mange dpo?
Ny test, og den er lik den jeg tok 4 timer tidligere. Det ser ikke slik ut på bildet, men de er rosa. Ville dere ha sagt dette er positive tester?