Oss testetøser imellom

Trenger litt hjelp med tolking av EL test (desverre ikke tilgang på digital her nå)
Øverste er morgen CD 13, de tre nederste er i dag (CD 14- morgen middag og kveld). Symptomer med magesmerter i dag. Er den nederste positiv eller er den ikke sterk nok? Ureg syklus siste par mnd så er usikker på når jeg egentlig skal ha det.. Flo app tipper CD16, forrige EL kom den dag 14 og syklusen før der på dag 22. :)
Nesten, men vil tro den er enda mer pos i dag :)

Kan jeg begynne å føle meg trygg på at dette ikke er kjemisk? Aldri hatt positiv test før nå, så har ikke så mye erfaring med stigning osv. Magefølelsen er god, men vil gjerne høre fra dere fine damer også :angelic:

8B312016-BF2C-43D9-8ACE-823F44873D1D.jpeg

Kan jeg begynne å føle meg trygg på at dette ikke er kjemisk? Aldri hatt positiv test før nå, så har ikke så mye erfaring med stigning osv. Magefølelsen er god, men vil gjerne høre fra dere fine damer også :angelic:

Vis vedlegget 282677
Den er jo sterkere! Men kjemisk vil jo bare si at man mister før 5+0. Er man kommet lengre enn det, så regnes det jo som sa hvis man mister.
Jeg hadde kjempe svake tester da jeg hadde sa, ble aldri mer enn 1-2 på digital, selv om jeg var 5+4 da jeg mistet.

Men det er jo et veldig godt tegn med den stigningen! :happy:

Den er jo sterkere! Men kjemisk vil jo bare si at man mister før 5+0. Er man kommet lengre enn det, så regnes det jo som sa hvis man mister.
Jeg hadde kjempe svake tester da jeg hadde sa, ble aldri mer enn 1-2 på digital, selv om jeg var 5+4 da jeg mistet.

Men det er jo et veldig godt tegn med den stigningen! :happy:
Takk! Vet jo egentlig det, men har inntrykk av at de fleste som har mistet tidlig har hatt ganske dårlig stigning. Det er jo selvfølgelig ingen garanti mot å miste i SA eller MA senere, men føler meg litt roligere når jeg ser fin stigning i alle fall :)

Dagens test.. Jeg er like forvirret som i går. Digital test var negativ.

Vedlegg

• Screenshot_20181209-103609_Gallery.jpg
    Screenshot_20181209-103609_Gallery.jpg
    291,3 KB · Visninger: 186
Takk! Vet jo egentlig det, men har inntrykk av at de fleste som har mistet tidlig har hatt ganske dårlig stigning. Det er jo selvfølgelig ingen garanti mot å miste i SA eller MA senere, men føler meg litt roligere når jeg ser fin stigning i alle fall :)
Skjønner deg veldig godt! Jeg blir nok ikke å "juble" før jeg ser 3+ på digital :oops:, og til rett tid selvfølgelig...

Dagens test.. Jeg er like forvirret som i går. Digital test var negativ.
Er jo en svak strek der, men er nok for lite hcg til at digital plukker det opp enda. Har du prøvd noen andre tester enn CB early og digital?
Værtfall på amerikanske forum er det veldig mange som opplever ganske heftige skygger på CB early...

Kan man få blå skygger på disse også? Trodde de bare var grå, men har lite erfaring med de så trodde kanskje blått gikk god for streker og ikke skygger.. De andre testene har svake rosa streker også hmm.

Kan man få blå skygger på disse også? Trodde de bare var grå, men har lite erfaring med de så trodde kanskje blått gikk god for streker og ikke skygger.. De andre testene har svake rosa streker også hmm.
Har aldri prøvd denne selv, så akkurat det vet jeg ikke. Men har lest flere som har fått svake blå streker i sykluser de har visst 100% sikkert at de ikke var gravide :-/ men hvis du får svake streker på andre tester også, så er det jo lovende :-)

Skjønner ingenting... Hadde et supersvakt hint av en strek på en make sure tidligtest for 1 eller 2 dager siden (dagene går litt i ett), så helt blenda i går, hadde egentlig da tenkt at jeg skulle la være å teste til søndag/mandag... Men har man tester i hus, så må de tisses på! :eek:

Så brukte en babyplan stav i dag, ettermiddagsurin, 3 timer siden forrige dobesøk, og fikk dette... Vet ikke helt hva jeg skal tro.
Synes den ser negativ ut dessverre.

Vis vedlegget 282677
Ikke for å skremme, men at det ikke blir kjemisk kan man ikke vite før man passerer 5+0, jeg mista 4+4 nå forrige mnd, og hadde sterke og fine streker, men det ser jo veldig lovende ut for deg da! Krysser fingrene :)

Ikke for å skremme, men at det ikke blir kjemisk kan man ikke vite før man passerer 5+0, jeg mista 4+4 nå forrige mnd, og hadde sterke og fine streker, men det ser jo veldig lovende ut for deg da! Krysser fingrene :)
Ja, det kan vel skje uansett. Får bare trøste meg med at det tross alt er 75% sjanse for at det går bra, så får jeg bare håpe på det beste :) Blir jo litt koko av at «alle» her inne virker til å ha mistet en eller flere ganger :nailbiting:

Slik ser testen ut i dag.

Ikke morgenurin, for jeg er en av de merkelige som ikke har konsentrert urin på morgenen i det hele tatt, så ettermiddag og ca 3 timer siden forrige dobesøk

Vedlegg

• IMG_20181209_160242.jpg
    IMG_20181209_160242.jpg
    74,2 KB · Visninger: 169
  • IMG_20181209_160242_20181209160538880.jpg
    IMG_20181209_160242_20181209160538880.jpg
    75,8 KB · Visninger: 153
Ja, det kan vel skje uansett. Får bare trøste meg med at det tross alt er 75% sjanse for at det går bra, så får jeg bare håpe på det beste :) Blir jo litt koko av at «alle» her inne virker til å ha mistet en eller flere ganger :nailbiting:
Ja man blir litt kokko av å være her inne, virker som alle mister :( Men jeg krysser fingrene for at det er en terminspire hos deg ;)

Back
Topp