Hurra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!
Skimter noe![]()
Skimter noe, la det bli sterkereNoen som ser noe? 9dpo idag
Japp jeg serTok en ny en nåfor litt siden, på helt utvannet urin, ser en skyggestrek på denne også!!
Japp , jeg skimter strekMeldte meg inn her igjen i dag nettopp pga testetøs syndromet så vil gjerne se om jeg ser syner på testene mine eller ei
Min yngste er snart 5 år og jeg satte inn spiral like etter at han kom til verden, pga plager så ble denne tatt ut 22.november hvor vi så et modent egg på UL. Jeg sto i påvente av å få satt inn P stav, men jeg og mannen var enige om at "skjer det nå, så skjer det" og stoppet ikke noe i å skje.. så får jeg disse testene.. Aner ikke hvor i syklusen jeg er nå.
De 3 nederste ble tatt for 1 time siden, de 2 over ble tatt i 7 tiden og den øverste ble tatt i går ettermiddag.
Ser ut som det var "ment 2be" med nr 2 nå. Ser strek på alle. Gratulerer!Meldte meg inn her igjen i dag nettopp pga testetøs syndromet så vil gjerne se om jeg ser syner på testene mine eller ei
Min yngste er snart 5 år og jeg satte inn spiral like etter at han kom til verden, pga plager så ble denne tatt ut 22.november hvor vi så et modent egg på UL. Jeg sto i påvente av å få satt inn P stav, men jeg og mannen var enige om at "skjer det nå, så skjer det" og stoppet ikke noe i å skje.. så får jeg disse testene.. Aner ikke hvor i syklusen jeg er nå.
De 3 nederste ble tatt for 1 time siden, de 2 over ble tatt i 7 tiden og den øverste ble tatt i går ettermiddag.
Ikke opplevd å få falsk positiv eller skygge på disse. Tror den nederste er samme styrke som min da jeg fikk 1-2 på digital. krysser fingrene for at de blir sterkereOioioi så jeg er ikke gal? Haha
Tør ikke å juble enda, men så godt å høre at det ikke bare er en ønskestrek ihvertfall! Har hørt så mye negativt om dette merket, så jeg har en CB test klar til i morgen tidlig! (Og 19stk til av disse som jeg kan la testetøsa teste vilt med haha).

Skjønner ingenting... Hadde et supersvakt hint av en strek på en make sure tidligtest for 1 eller 2 dager siden (dagene går litt i ett), så helt blenda i går, hadde egentlig da tenkt at jeg skulle la være å teste til søndag/mandag... Men har man tester i hus, så må de tisses på!
Så brukte en babyplan stav i dag, ettermiddagsurin, 3 timer siden forrige dobesøk, og fikk dette... Vet ikke helt hva jeg skal tro.
Gratulerer!!Fikk bursdagsgaven jeg ønsket meg i dag, 9 dpoBlir spennende å følge med stigningen
håper det ikke er bare jeg som kan skimpte svaaak strek?!
Vis vedlegget 282530
Vis vedlegget 282531

Synes ikke den er helt positiv, men vil tro den blir positiv i morgenTrenger litt hjelp med tolking av EL test (desverre ikke tilgang på digital her nå)
Øverste er morgen CD 13, de tre nederste er i dag (CD 14- morgen middag og kveld). Symptomer med magesmerter i dag. Er den nederste positiv eller er den ikke sterk nok? Ureg syklus siste par mnd så er usikker på når jeg egentlig skal ha det.. Flo app tipper CD16, forrige EL kom den dag 14 og syklusen før der på dag 22.![]()
WOWSå spennende!
Og jada, har rukket å teste enda mer jeg!
her er de siste, tatt på 3 timers urin. Begynner å få troa nå

Tusen takk for svar, elsker denne tråden ♡Synes ikke den er helt positiv, men vil tro den blir positiv i morgen![]()
Synest jeg skimter noeSkjønner ingenting... Hadde et supersvakt hint av en strek på en make sure tidligtest for 1 eller 2 dager siden (dagene går litt i ett), så helt blenda i går, hadde egentlig da tenkt at jeg skulle la være å teste til søndag/mandag... Men har man tester i hus, så må de tisses på!
Så brukte en babyplan stav i dag, ettermiddagsurin, 3 timer siden forrige dobesøk, og fikk dette... Vet ikke helt hva jeg skal tro.
Den er tett opp unde positiv. Spørs om positiv innen noen timerTrenger litt hjelp med tolking av EL test (desverre ikke tilgang på digital her nå)
Øverste er morgen CD 13, de tre nederste er i dag (CD 14- morgen middag og kveld). Symptomer med magesmerter i dag. Er den nederste positiv eller er den ikke sterk nok? Ureg syklus siste par mnd så er usikker på når jeg egentlig skal ha det.. Flo app tipper CD16, forrige EL kom den dag 14 og syklusen før der på dag 22.![]()