Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 282385 Herregud!!! 8-9 dpo. Testet med tidlig test fra babyplan. Tok egentlig bare en test i hytt og pine før jobb siden det er julebord i kveld. Nå er jeg livredd for at dette er feil!![]()

Du er jo gravidOk.. Så nå freaket jeg litt ut på jobb etter positiv test i dag tidlig og tok tre til. En tidlig, en vanlig og en eggløsningstest. Mitt spørsmål er - KAN eggløsning slå ut som graviditet? Jeg var nemlig syk rundt eggløsning denne gang så vet ikke eksakt når jeg hadde det og nå er jeg livredd for at jeg plutselig skal ha eggløsning nå 10 dager etter og at det er dette som slår ut![]()
og nei, eggløsning kan ikke slå ut som graviditet. Graviditetstestene slår ut på et hormon som heter HCG, som man kun har når man er gravidEggløsning slår ikke ut på hcg, men manga opplever av eggløsningstestene er nesten positive eller positive i tidlig graviditet, dog er det jo også mange som opplever dette rett før tanta dukker opp, for mange har en forhøyning i LH rett før blødning.Ok.. Så nå freaket jeg litt ut på jobb etter positiv test i dag tidlig og tok tre til. En tidlig, en vanlig og en eggløsningstest. Mitt spørsmål er - KAN eggløsning slå ut som graviditet? Jeg var nemlig syk rundt eggløsning denne gang så vet ikke eksakt når jeg hadde det og nå er jeg livredd for at jeg plutselig skal ha eggløsning nå 10 dager etter og at det er dette som slår ut![]()

Nei, du er gravidOk.. Så nå freaket jeg litt ut på jobb etter positiv test i dag tidlig og tok tre til. En tidlig, en vanlig og en eggløsningstest. Mitt spørsmål er - KAN eggløsning slå ut som graviditet? Jeg var nemlig syk rundt eggløsning denne gang så vet ikke eksakt når jeg hadde det og nå er jeg livredd for at jeg plutselig skal ha eggløsning nå 10 dager etter og at det er dette som slår ut![]()
Ok.. Så nå freaket jeg litt ut på jobb etter positiv test i dag tidlig og tok tre til. En tidlig, en vanlig og en eggløsningstest. Mitt spørsmål er - KAN eggløsning slå ut som graviditet? Jeg var nemlig syk rundt eggløsning denne gang så vet ikke eksakt når jeg hadde det og nå er jeg livredd for at jeg plutselig skal ha eggløsning nå 10 dager etter og at det er dette som slår ut![]()
gratulerer 
Ok.. Så nå freaket jeg litt ut på jobb etter positiv test i dag tidlig og tok tre til. En tidlig, en vanlig og en eggløsningstest. Mitt spørsmål er - KAN eggløsning slå ut som graviditet? Jeg var nemlig syk rundt eggløsning denne gang så vet ikke eksakt når jeg hadde det og nå er jeg livredd for at jeg plutselig skal ha eggløsning nå 10 dager etter og at det er dette som slår ut![]()

Skimter noe, la det bli sterkereDagens test, 7 dpo. Hva tenker dere?
BABYOk.. Så nå freaket jeg litt ut på jobb etter positiv test i dag tidlig og tok tre til. En tidlig, en vanlig og en eggløsningstest. Mitt spørsmål er - KAN eggløsning slå ut som graviditet? Jeg var nemlig syk rundt eggløsning denne gang så vet ikke eksakt når jeg hadde det og nå er jeg livredd for at jeg plutselig skal ha eggløsning nå 10 dager etter og at det er dette som slår ut![]()

Hurra!Kryss fingrene for meg! Jeg har ikm på tirsdag!Vis vedlegget 282069
GratulererVis vedlegget 282385 Herregud!!! 8-9 dpo. Testet med tidlig test fra babyplan. Tok egentlig bare en test i hytt og pine før jobb siden det er julebord i kveld. Nå er jeg livredd for at dette er feil!![]()
Skimter noe. Wow ser bra utNoen med erfaring fra make sure tidligtestene?
Testetøs som jeg er, klarte jeg ikke vente et helt døgn før jeg tok en ny test![]()
9 dpo![]()

WOW9 dpo![]()

Ja, krysser alt jeg har!Ser strekene lett til å være bare 9 dpo![]()
Nå må den bare bli sterkere![]()
Så fine tester til å være bare 9 dpo!9 dpo![]()

Noen med erfaring fra make sure tidligtestene?
Testetøs som jeg er, klarte jeg ikke vente et helt døgn før jeg tok en ny test![]()