Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk❤Gratulerer![]()
Tusen takk❤Så heldig. Gratulerer![]()
Så og si positiv vil jeg si. Men muligens ikke helt på topp endaHva tror dere? Mer eller mindre positiv el test?veldig snart i hvert fall......
What? Synes jeg skimter noe veldig svakt der jeg!I dag dukke testetøsa opp, bare 6dpo, så vet jo egentlig at det er ALT for tidlig!![]()
Synes jeg ser noe jeg også, men så avfeier jeg det med at jeg har så inderlig lyst på to strek og en spire som faktisk sitterWhat? Synes jeg skimter noe veldig svakt der jeg!
Ser jo kjempebra ut!Den til høyre er fra mandag og den til venstre fra ikveld - greit det der eller?Vis vedlegget 282366

I dag dukke testetøsa opp, bare 6dpo, så vet jo egentlig at det er ALT for tidlig!![]()
Krysser fingrene for to klare og fine streker om noen dager!❤Synes jeg ser noe jeg også, men så avfeier jeg det med at jeg har så inderlig lyst på to strek og en spire som faktisk sitter![]()
Så og si positiv vil jeg si. Men muligens ikke helt på topp enda![]()
Var jo veldig tydelig rosa denne da, sier forsiktig gratulererVis vedlegget 282385 Herregud!!! 8-9 dpo. Testet med tidlig test fra babyplan. Tok egentlig bare en test i hytt og pine før jobb siden det er julebord i kveld. Nå er jeg livredd for at dette er feil!![]()
Skimter noe bak i derI dag dukke testetøsa opp, bare 6dpo, så vet jo egentlig at det er ALT for tidlig!![]()
WOWVis vedlegget 282385 Herregud!!! 8-9 dpo. Testet med tidlig test fra babyplan. Tok egentlig bare en test i hytt og pine før jobb siden det er julebord i kveld. Nå er jeg livredd for at dette er feil!![]()