Oss testetøser imellom

Enda en! Etter tidsfristen ofc, men det har jo vært strek der hele tiden i mine øyne så :Heartblue Spent på morgendagen!
Har erfaring med at testene mine er sterkere på ettermiddagen så mulig jeg drøyer, å ikke tar i morgen tidlig.
Denne fra bildene ble tatt i kveld klokka 19 :)
Skimter på alle bildene :)

10dpo. Ingen tvil om at det er HCG her i alle fall. Ennå 3 dager til IKM.
4617D7C2-6A19-4039-A42B-B48D5E2CE982.jpeg

Jeg har kun clearblue advanced fertilitetsmonitor. Noen med erfaring når den kan evt slå positivt ut? 9 dpo i dag, og viste negativt.

Jeg har kun clearblue advanced fertilitetsmonitor. Noen med erfaring når den kan evt slå positivt ut? 9 dpo i dag, og viste negativt.

Den er veldig lite sensitiv, så den gir neppe utslag før etter IKM. Mener sensitiviteten er på 50mlu.

Den er veldig lite sensitiv, så den gir neppe utslag før etter IKM. Mener sensitiviteten er på 50mlu.
Ja, jeg har lest det jeg også. Men det sier meg så lite. Har hatt lange og litt uregelmessige menstruasjoner, alt fra 34 dager til 39 de siste 3 gangene. I og med eggløsning var på dag 25 vil jeg tru det tyder på en lengre syklus nå. Krysser fingrene.

IMG_20181202_131640.jpg

PP7 12DPO helt blenda :(

Ja, jeg har lest det jeg også. Men det sier meg så lite. Har hatt lange og litt uregelmessige menstruasjoner, alt fra 34 dager til 39 de siste 3 gangene. I og med eggløsning var på dag 25 vil jeg tru det tyder på en lengre syklus nå. Krysser fingrene.

Tenkt at man er heldig hvis man får utslag 8-10 dpo på en test som er på 10mlu. Også kan du tenke fordobling annenhverdag fra 10 rundt 10dpo, 12 dpo er det 20, 14 dpo er det 40 og 16 dpo er det 80. Så rundt 15 dpo vil den kanskje gi utslag. Men noen produserer hcg treigt og dobler ikke annenhver dag slik som tekstbøkene sier, men bruker 72 timer på å doble, så 50mlu skal litt til for å vise da.

Bruker ikke monitor selv, men har ei venninne som brukte dette, og den viste gravid 2 eller 3 dager etter ikm.

Back
Topp