Oss testetøser imellom

Jeg var sikker at det ikkje var noe pga syntes testane var for sterke for å være 7 - 8 dpo. Barre og vente på heksa. Har mista mykje håp om at det blir noe barn her.

Huff, får så vondt av deg :(
Kan ikke si så mye.. Eneste jeg kan gjøre er å sende deg en klem :Heartblue

Hva tenker dere om denne? Ikke hatt normal mens siden juni, små blødninger hver mnd, en/to dager ca. Hatt kvalme, tretthet og over lengre tid ømme bryster (endret form og str). IKM for to dager siden, men hadde litt spotting tirsdag.
Ser ikke noe særlig dessverre. Men kanskje lettere å se når den har tørket.

Hvit som sne :blackeye: 9dpo
IMG_20181129_142155.jpg

Last edited:
Hva tenker dere om denne? Ikke hatt normal mens siden juni, små blødninger hver mnd, en/to dager ca. Hatt kvalme, tretthet og over lengre tid ømme bryster (endret form og str). IKM for to dager siden, men hadde litt spotting tirsdag.
Tenker at det ikke er normalt å ikke ha hatt mens på nesten 6 mnd, og at du burde komme deg til legen, da det kan være hormonkrøllxsmile3

Jeg ser ikke noe..

Tok én. Ennå en. En til og nok en til! Eæææh. Hva skjer??

8DPO, ettermiddagsurin!! Alle bilder tatt ganske umiddelbart etter at testene ble dyppet. Jeg klarer ikke tro på det. Fire ulike merker (Babyplan tidlig stav, Clearblue tidlig, RFSU test ofte, Makesure tidlig).

C13730AF-671F-4DD3-B10C-9080A0CE0689.jpeg
7E0FEC1C-0EF2-4F5A-A966-7AE08706B7A2.jpeg
Vis vedlegget 281903
E17EEBBE-D631-4D43-BD3E-09BE28C0EBC2.jpeg

833B69FA-8491-4E05-87F9-2A1DC786785C.jpeg

Last edited:
Tok én. Ennå en. En til og nok en til! Eæææh. Hva skjer??

8DPO, ettermiddagsurin!! Alle bilder tatt ganske umiddelbart etter at testene ble dyppet. Jeg klarer ikke tro på det. Fire ulike merker (Babyplan tidlig stav, Clearblue tidlig, RFSU test ofte, Makesure tidlig).

Vis vedlegget 281901 Vis vedlegget 281902 Vis vedlegget 281903 Vis vedlegget 281904
Vis vedlegget 281919

Babystreker!! :talk017
Krysser og håper at det er en liten terminspire som har klort seg fast der inne :smiley-angelic001:smiley-angelic001:Heartred

Babystreker!! :talk017
Krysser og håper at det er en liten terminspire som har klort seg fast der inne :smiley-angelic001:smiley-angelic001:Heartred

Takk for heiing! Jeg håper inderlig det samme. Det er forhåpentlig et godt tegn med så sterke sterker allerede 8DPO. :) Endte i kjemisk i august, men da var strekene mindre tydelige enn dette på dag 11!

Back
Topp