Oss testetøser imellom

Tror kanskje jeg hører hjemme i denne tråden o_O

Ble gravid i september, men mistet 5+3 i oktober, også fikk jeg en kjemisk nå i begynnelsen av november, er på syklusdag 9 nå, og tester etter el 3 ganger om dagen (har veldig kort LH topp).
Men så tenkte jeg bare jeg skulle slette noen bilder av testene både før SA og i forhold til den kjemiske (starte på nytt) og jeg måtte slette nærmere 300 bilder :nailbiting::sorry::schocked028

Så jeg er nok litt testetøs, begynner gjerne å teste bare 6 dpo, fikk positiv 8 dpo med mini da, og nå med den kjemiske, også liker jeg litt denne seigpininga med å snu og vende på en test til man er helt 100% sikker på at "joda, det er kanskje en bitteliten sjanse for at jeg kaaaaanskje skimter noe der når lyset treffer akkurat riktig" :happy112
Min type menneske, du ;);)

Viser bedre i virkeligheten. 9dpo på utvannet kveldsurin

Vedlegg

• 20181121_204038.jpg
    20181121_204038.jpg
    534,6 KB · Visninger: 253
Hadde egentlig gitt opp håpet denne pp pga forsinka skyggestrek på et par tester, som ikke var der noen dager senere. Så en ny nesten usynlig en på tidligtest.

Men måtte selvfølgelig gjøre noe med testetrangen, så siden jeg kun har en tidligtest igjen tok jeg en vanlig en :p
Vis vedlegget 281160
Denne synes jeg så litt rosa ut, innen tidsfristen for en gangs skyld. 25 mlu :wideyed:

Gjett om det ryker en test til i morgen eller 3 :laughing002:laughing002
Wow :)

Back
Topp