Oss testetøser imellom

IMG_20181120_225201.jpg

Nederste testen er fra igår kveld, midten idag tidlig og øverst idag kveld. Er dere enige om at EL er idag? :happy::happy:

Ca 7 dpo, vet ikke helt sikker når el var. Men forrige uke en gang! måtte bare ta en test igjen ;)
Skygge el starten på no :eek::)
Det som er dumt med å teste tidlig!

Vedlegg

• 9CC377E2-F30D-4714-B596-368497D78421.jpeg
    9CC377E2-F30D-4714-B596-368497D78421.jpeg
    88,5 KB · Visninger: 265
  • DFEDDBA1-2B07-4CD8-B7C2-A202CDB4CD49.jpeg
    DFEDDBA1-2B07-4CD8-B7C2-A202CDB4CD49.jpeg
    84 KB · Visninger: 289
Ble ikke noe klokere i dag egentlig, må vel bare vente til forventet ikm, men er så utååålmooodiiig:banghead:

Vedlegg

• E9CF26BD-3FBC-4DFF-B77D-F68C08F88775.jpeg
    E9CF26BD-3FBC-4DFF-B77D-F68C08F88775.jpeg
    649,6 KB · Visninger: 317
Holdt blæra i 3,5 time. Så gikk det ikke mer gitt. Kjøpte meg en RFSU tidlig og to CB Plus.
Cb pluss fikk jeg ikke noe resultat på, med RFSU kom det strek med en gang, og denne gang ble den værende. :happy:
Fortsatt redd for at det er tullestrek. Men kan de virkelig gi så sterk strek begge gangene? Nå kunnne jeg til og med se at den var rosa. Lys lys rosa. Tør ikke juble enda:dead: Blir helt sliten av mitt eget hode! Vis vedlegget 280740

Vis vedlegget 280741

Nå MÅ jeg vente i noen dagen før jeg tar en cb til. Ja, det blir lett...
trodde jeg hadde sendt testetøsa til azkaban. Tydeligvis ikke!
Hvordan går det ? Jeg er så spent.

Hvordan går det ? Jeg er så spent.
Hehe! Etter å bli hentet med ambulanse med et smertehel***, og legene var redd for ex.u måtte jeg til gyn. Der kunne de ikke finne noe galt. Har fått en liten blødning. Langt fra en normal menstrasjon. Så gyn ville jeg skulle ta en ny graviditetstest dersom ikke menstruasjonen ble normal. Mest sannsynlig var det bare juksestreker på de møkka testene. Så har vel egentlig begynt å forberede meg på ny pp. :eek: Så får bare vente og se om blødningen tar seg opp:dead:

Tror kanskje jeg hører hjemme i denne tråden o_O

Ble gravid i september, men mistet 5+3 i oktober, også fikk jeg en kjemisk nå i begynnelsen av november, er på syklusdag 9 nå, og tester etter el 3 ganger om dagen (har veldig kort LH topp).
Men så tenkte jeg bare jeg skulle slette noen bilder av testene både før SA og i forhold til den kjemiske (starte på nytt) og jeg måtte slette nærmere 300 bilder :nailbiting::sorry::schocked028

Så jeg er nok litt testetøs, begynner gjerne å teste bare 6 dpo, fikk positiv 8 dpo med mini da, og nå med den kjemiske, også liker jeg litt denne seigpininga med å snu og vende på en test til man er helt 100% sikker på at "joda, det er kanskje en bitteliten sjanse for at jeg kaaaaanskje skimter noe der når lyset treffer akkurat riktig" :happy112

Tror kanskje jeg hører hjemme i denne tråden o_O

Ble gravid i september, men mistet 5+3 i oktober, også fikk jeg en kjemisk nå i begynnelsen av november, er på syklusdag 9 nå, og tester etter el 3 ganger om dagen (har veldig kort LH topp).
Men så tenkte jeg bare jeg skulle slette noen bilder av testene både før SA og i forhold til den kjemiske (starte på nytt) og jeg måtte slette nærmere 300 bilder :nailbiting::sorry::schocked028

Så jeg er nok litt testetøs, begynner gjerne å teste bare 6 dpo, fikk positiv 8 dpo med mini da, og nå med den kjemiske, også liker jeg litt denne seigpininga med å snu og vende på en test til man er helt 100% sikker på at "joda, det er kanskje en bitteliten sjanse for at jeg kaaaaanskje skimter noe der når lyset treffer akkurat riktig" :happy112

Velkommen skal du være :smiley-bounce012
Kjenner meg igjen på den testinga. Vender vel å stirrer på testene til øynene nesten går i kryss :laughing002

Hadde egentlig gitt opp håpet denne pp pga forsinka skyggestrek på et par tester, som ikke var der noen dager senere. Så en ny nesten usynlig en på tidligtest.

Men måtte selvfølgelig gjøre noe med testetrangen, så siden jeg kun har en tidligtest igjen tok jeg en vanlig en :p
20181121_204912.jpg

Denne synes jeg så litt rosa ut, innen tidsfristen for en gangs skyld. 25 mlu :wideyed:

Gjett om det ryker en test til i morgen eller 3 :laughing002:laughing002

Hadde egentlig gitt opp håpet denne pp pga forsinka skyggestrek på et par tester, som ikke var der noen dager senere. Så en ny nesten usynlig en på tidligtest.

Men måtte selvfølgelig gjøre noe med testetrangen, så siden jeg kun har en tidligtest igjen tok jeg en vanlig en :p
Vis vedlegget 281160
Denne synes jeg så litt rosa ut, innen tidsfristen for en gangs skyld. 25 mlu :wideyed:

Gjett om det ryker en test til i morgen eller 3 :laughing002:laughing002

Altså... Jeg seeer!!

Back
Topp