Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Men jeg er ikke noen veteran - tester.Vis vedlegget 281100
Nederste testen er fra igår kveld, midten idag tidlig og øverst idag kveld. Er dere enige om at EL er idag?![]()
Ca 7 dpo, vet ikke helt sikker når el var. Men forrige uke en gang! måtte bare ta en test igjen
Skygge el starten på no
Det som er dumt med å teste tidlig!
Ser strekenHva ser testetøsene?![]()
Skimter noe, la det bli sterkereCa 7 dpo, vet ikke helt sikker når el var. Men forrige uke en gang! måtte bare ta en test igjen
Skygge el starten på no
Det som er dumt med å teste tidlig!
Ser slik utVis vedlegget 281100
Nederste testen er fra igår kveld, midten idag tidlig og øverst idag kveld. Er dere enige om at EL er idag?![]()
Ble ikke noe klokere i dag egentlig, må vel bare vente til forventet ikm, men er så utååålmooodiiig![]()
Klart og tydelig? Synes det er så vidt mulig å se noen strek i det hele tatt jegDenne testen er jo klart og tydelig positiv!

Klart og tydelig? Synes det er så vidt mulig å se noen strek i det hele tatt jeg![]()
jeg ser den hverfall veldig godt! Gratulerer sier jeg hvertfallHer er det BABY strekBle ikke noe klokere i dag egentlig, må vel bare vente til forventet ikm, men er så utååålmooodiiig![]()

BABYSTREK!!Ble ikke noe klokere i dag egentlig, må vel bare vente til forventet ikm, men er så utååålmooodiiig![]()
Hvordan går det ? Jeg er så spent.Holdt blæra i 3,5 time. Så gikk det ikke mer gitt. Kjøpte meg en RFSU tidlig og to CB Plus.
Cb pluss fikk jeg ikke noe resultat på, med RFSU kom det strek med en gang, og denne gang ble den værende.
Fortsatt redd for at det er tullestrek. Men kan de virkelig gi så sterk strek begge gangene? Nå kunnne jeg til og med se at den var rosa. Lys lys rosa. Tør ikke juble endaBlir helt sliten av mitt eget hode! Vis vedlegget 280740
Vis vedlegget 280741
Nå MÅ jeg vente i noen dagen før jeg tar en cb til. Ja, det blir lett...
trodde jeg hadde sendt testetøsa til azkaban. Tydeligvis ikke!
Hehe! Etter å bli hentet med ambulanse med et smertehel***, og legene var redd for ex.u måtte jeg til gyn. Der kunne de ikke finne noe galt. Har fått en liten blødning. Langt fra en normal menstrasjon. Så gyn ville jeg skulle ta en ny graviditetstest dersom ikke menstruasjonen ble normal. Mest sannsynlig var det bare juksestreker på de møkka testene. Så har vel egentlig begynt å forberede meg på ny pp.Hvordan går det ? Jeg er så spent.

Tror kanskje jeg hører hjemme i denne tråden
Ble gravid i september, men mistet 5+3 i oktober, også fikk jeg en kjemisk nå i begynnelsen av november, er på syklusdag 9 nå, og tester etter el 3 ganger om dagen (har veldig kort LH topp).
Men så tenkte jeg bare jeg skulle slette noen bilder av testene både før SA og i forhold til den kjemiske (starte på nytt) og jeg måtte slette nærmere 300 bilder
Så jeg er nok litt testetøs, begynner gjerne å teste bare 6 dpo, fikk positiv 8 dpo med mini da, og nå med den kjemiske, også liker jeg litt denne seigpininga med å snu og vende på en test til man er helt 100% sikker på at "joda, det er kanskje en bitteliten sjanse for at jeg kaaaaanskje skimter noe der når lyset treffer akkurat riktig"![]()

Hadde egentlig gitt opp håpet denne pp pga forsinka skyggestrek på et par tester, som ikke var der noen dager senere. Så en ny nesten usynlig en på tidligtest.
Men måtte selvfølgelig gjøre noe med testetrangen, så siden jeg kun har en tidligtest igjen tok jeg en vanlig en
Vis vedlegget 281160
Denne synes jeg så litt rosa ut, innen tidsfristen for en gangs skyld. 25 mlu
Gjett om det ryker en test til i morgen eller 3![]()
Altså... Jeg seeer!!