Oss testetøser imellom

Ikm imorgen, digital test idag sa ikke gravid.. eg og min kjære har no prøvd i 10 mnd, og eg vet det ikke er lenge.. men eg er så sliten i hode mitt, hatt en skikkelig breakedown idag og er så lei..

Så eg vet ikke ka eg skal gjøre, trodde og følte virkelig ting var annerledes denne mnd .. men neida, sikkert bare begynt å bli syk..

Eg vurderer å slette alle apper som har med graviditet å gjøre ..

Har dere noen gode råd eller gode ord til en 22 snart 23 år gammel jente som har grått i mangen timer pga av negativ test idag..? [emoji853]
Hei!
Denne prøvingen er utrolig tung for psyken!
Når dere har prøvd i 12 mnd bør dere gå til lege og få henvisning til gynekolog som kan utrede dere. Godt mulig det er lurt å dra til lege og få henvisning allerede nå, for det er ofte litt ventetid hos offentlige gynekologer. Har dere råd til det kan dere gå til privat gyn for å få utredning Håper dere lykkes snart eller får litt hjelp til å lykkes Du er fremdeles veldig ung heldigvis ❤️ (Misunnelig)
Masse lykke til!

Syklusen tuller helt denne mnd. Er på cd49 idag, og ingen mens. Pleier å få den på cd33 ish.

Gyn sa at jeg burde teste etter el, så gjor det fre cd10-22. Ingen positive, og blodprøven var negativ.

Så får noen dager siden begynnte jeg igjen siden jeg har så mange liggende.
Dette er første mnd med el testing, men kan det se ut som om en evetuell test kanskje hadde blitt positiv på cd46?

Vedlegg

• Screenshot_20181031-083301_Gallery.jpg
    Screenshot_20181031-083301_Gallery.jpg
    314,5 KB · Visninger: 140
Har IKM søndag og kun en test igjen fra babyplan.

Tenkte å kjøpe tidlig test fra apoteket. Hva anbefaler dere? :-)

Kanskje det bare er derfor ja, har fått positiv 9-10 dpo sist. Og tydeligere strek 11 dpo. Har dog brukt 10mlu før, så det er kanskje et vesentlig forskjell på de to? :)

Synes heller ikke den er svak til å være 25mlu. Husk også at det kan være ulik mengde fargestoff osv i ulike tester.

Takk for betryggelse. Mistet forrige pp, så er nok litt pessimistisk denne gangen :)
Kjenner til problemet, men klarer enn så lenge å være positiv og håper jeg klarer å fortsette med det. Tenker at sannsynligheten for at det går bra er større enn det motsatte.

IMG_1837.JPG
IMG_1838.jpg
IMG_1839.jpg

Jeg er en av de som tester med en gang mensen ikke kommer (klarer ikke å dy meg)
Selv om jeg har erfart tidligere at i mange tilfeller så tester jeg for tidlig.
Ofte innbiller jeg meg at jeg ser strek.
Men spør nå dere?
Ser dere strek eller ikke?

Noen flere her som bruker apper fertility test analyzer? Når man skalnta bilde av testen for å analysere % på teststreken, synes jeg det er vanskelig å få tatt bilde hvor % kommer frem. Står i mange minutter og prøver å prøver. Flere som opplever det?

På 3 dager hvor jeg har testet etter el nå har jeg fått 34%, 36% og idag 38%. Synes det går så treigt oppover med LH økning :p

Hvilken Tidlig graviditetstest er best??

Jeg liker make sure og babyplan sine strimmeltester. Den aller beste er egentlig Clearblue digital tidligtest med smart nedtelling, men den er jo dyr.
Lloyds pharmacy sine er også allrighte.

Første g test tatt på monitor da det er 3 dager igjen til ikm, viser ikke gravid som vanlig. Og babyplan var blendahvit å. Ikke sjokkerende er vant med det nå... pluss kjenner mensen murringer pleier å få det 2 -3 dager før. Men tester frem til ikm uansett...

Første g test tatt på monitor da det er 3 dager igjen til ikm, viser ikke gravid som vanlig. Og babyplan var blendahvit å. Ikke sjokkerende er vant med det nå... pluss kjenner mensen murringer pleier å få det 2 -3 dager før. Men tester frem til ikm uansett...
Så leit! Håper det bare er tidlig

Back
Topp