Oss testetøser imellom

Testene tatt på samme utvannete urin. Tok strimmelen først, ble bekymret for at den var så svak, tok en annen, da fant jeg ut at man kan ikke stole på testene. 11 dpo idag.

Vedlegg

• 20180912_135946.jpg
    20180912_135946.jpg
    982,6 KB · Visninger: 174
Nå som jeg har 2 søte små i magen, ser jeg ikke behovet for disse lengre.. og selges videre til noen andre testetøser ;)
Holder hus i Tromsø, men kan evt. sendes mot porto :)
Det står oppført på det ene bildet antall som er igjen :)

Vedlegg

• Snapchat-1656264125.jpg
    Snapchat-1656264125.jpg
    943,8 KB · Visninger: 175
  • Snapchat-1522883799.jpg
    Snapchat-1522883799.jpg
    902,8 KB · Visninger: 167
Nå som jeg har 2 søte små i magen, ser jeg ikke behovet for disse lengre.. og selges videre til noen andre testetøser ;)
Holder hus i Tromsø, men kan evt. sendes mot porto :)
Det står oppført på det ene bildet antall som er igjen :)
Sender deg en pm.:)

Herregud, herregud, snakker vi stigning her eller?![emoji33]
Den siste testen er ikke tørket enda da. 9 dpo i dag.
Og jeg tok ovitrelle for 11 dager siden.
Syns testen 8 dpo har mye svakere strek enn i dag, men det kan jo være en dårlig test også, angrer på at jeg ikke tok to i går!
Hva tror dere??[emoji28]
IMG_2942.JPG

Ser dere noe her eller har jeg mistet?
Syns jeg ser noe.. Fått bare svake tester nå siden jeg startet. ikm var 21.08..

Vedlegg

• Screenshot_20180912-200723.jpg
    Screenshot_20180912-200723.jpg
    878,5 KB · Visninger: 123
Ser dere noe her eller har jeg mistet?
Syns jeg ser noe.. Fått bare svake tester nå siden jeg startet. ikm var 21.08..

Ser noe der.. Hvorfor tester du så lenge etter ikm? Prøvd digital med ukeindikator? Eller hcg prøve hos legen? Tror det er sikrere så lenge etter ikm:) og hvis du ikke har noen smerter eller blødning er du nok gravid:)

Ser noe der.. Hvorfor tester du så lenge etter ikm? Prøvd digital med ukeindikator? Eller hcg prøve hos legen? Tror det er sikrere så lenge etter ikm:) og hvis du ikke har noen smerter eller blødning er du nok gravid:)

Har til tider uregelmessig ikm men denne gangen har jeg ingen symptomer på det heller og mistet flere ganger men aldri fått strek flere ganger..
Har vel lite tiltro til at jeg blir gravid igjen etter 11 år etter siste.
Skal ta kontakt i morgen trur jeg..
Psyken er ikke så bra ang det.

Har til tider uregelmessig ikm men denne gangen har jeg ingen symptomer på det heller og mistet flere ganger men aldri fått strek flere ganger..
Har vel lite tiltro til at jeg blir gravid igjen etter 11 år etter siste.
Skal ta kontakt i morgen trur jeg..
Psyken er ikke så bra ang det.

Da skjønner jeg at du blir urolig.. Tatt El tester denne runden? :) jeg hadde sjekket hcg nivå hos lege, bedre å få sjekket ordentlig enn å ikke vite:) håper du er gravid:Heartred

Back
Topp