Noen som ser noe på den nederste ? Babyplan sin 25 mluVis vedlegget 274231
Ja, skimter en skygge der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som ser noe på den nederste ? Babyplan sin 25 mluVis vedlegget 274231
Ja, skimter en skygge der
Var det jeg også syns. Er muligens ikke mer enn 9 dpo. Maks 10. Har egentlig avskrevet pp da symptomene har vært helt fraværende. Men i dag har jeg hatt mer utflod enn vanlig. Ingen murringer som jeg bruker å få. Så det er nok mest sannsynlig ingen graviditet på gang. Men ønsker så veldig at det gjør helt vondt.
Jeg synes jeg ser noe!!![]()
Tror vi er mange som er der i dette underforumetTenk om det er en babystrek.. Man blir faktisk gal av det her.. Jeg tolker og myser å styrer med testene. I dag har jeg vært så gråtelabil, og tenkt de værste negative tanker at det er helt uholdbart egentlig.
Ser noe der jaNoen som ser noe på den nederste ? Babyplan sin 25 mluVis vedlegget 274231
Kroppen er ikke til å stole på når ønsket er så stort. Jeg har alle symptomene, men ingen positiv test. Så vi får stole på testen din [emoji6]
Er 9 eller 10 dpo... Kjenner jeg meg selv rett, svir jeg av en test allerede i morgen tidlig..Ser noe der ja
Skimter noeNoen som ser noe på den nederste ? Babyplan sin 25 mluVis vedlegget 274231
Nei, det skal være sikkert. Litt usikker på om el var torsd 30 el. Fredag 31. Gjennomsnittet har ca 25 i hcg på 10 dpo, om det er i morgen kan det være derfor det skimtes en skygge. Skulle ønske jeg greidde å la være den testingen. Det gjør meg vondt uansett resultatet.
Skimter noe![]()
Ja det tar på. Jeg er så hardbarka mot det no men det værst er at jeg har svaret på 9 dpo. Har kun 3 til 4 dagers glede om det blir noe. Jeg er 10 dpo og kan vente på heksa no alt.Tviler på at det er babystrek. Gruer meg til tr, går så i kjellern
Ser noe der ja.Ser noe på testen i dag også, er vel 10 dpo i dag. Vanskelig å få med på bilde, øverste fra i dagVis vedlegget 274246
Ser strek. Er jo lov og håpe.11 dpo. Pulsen har sunket drastisk, litt rosa på papiret i dagmårres og denne testen[emoji849] Har nok ikke klaffet. Utrolig hvor skuffa man egentlig blir.
Vis vedlegget 274247
Vis vedlegget 274248
Vi er forskjellige så man veit ikkje endaVis vedlegget 274253 den øverste fra i dag. Burde vært sterkere 10 dpo