Der ja! Er det rfsu ? De er kjent for å være elendige. Synes jeg ser noe, men det ser mer smudga ut enn en strek om du skjønner? Jeg ville testet igjen om noen dager med en annen test

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der ja! Er det rfsu ? De er kjent for å være elendige. Synes jeg ser noe, men det ser mer smudga ut enn en strek om du skjønner? Jeg ville testet igjen om noen dager med en annen test

Jeg ser den?!?!?
Ser dere streken?
Ja det er rfsu. Ikke fornøyd med de i det hele tatt.. ja får prøve igjenn om ettpar dagerDer ja! Er det rfsu ? De er kjent for å være elendige. Synes jeg ser noe, men det ser mer smudga ut enn en strek om du skjønner? Jeg ville testet igjen om noen dager med en annen test![]()
Beste testene jeg vet er Clearblue. Vet mange klager på skygger på dem, men jeg har brukt dem mye og de har bare vist strek når jeg har vært gravid, og tidligere enn tidligtester selv om de i teorien skal slå ut senereJa det er rfsu. Ikke fornøyd med de i det hele tatt.. ja får prøve igjenn om ettpar dager![]()
Jeg har ettpar igjenn så jeg tenker jeg bruker disse først å ser om det blir noe sterkere strek, og vist det gjør det kjøper jeg en clearblueBeste testene jeg vet er Clearblue. Vet mange klager på skygger på dem, men jeg har brukt dem mye og de har bare vist strek når jeg har vært gravid, og tidligere enn tidligtester selv om de i teorien skal slå ut senere![]()
10dpo er tidlig. Og babyplan testene er egentlig ikke så gode, spesielt til tidlig testing. Hvis du har en clearblue liggende hadde jeg dobbeltsjekka med den.
Den øverste testen tatt sist, ikke på første urin. Der er den tørket littVis vedlegget 274289
Jeg synes som sagt at jeg ser en svak strek på den![]()
Noko dritt, hadde jo troa jeg da.Dessverre kom tr brakende her nå hos meg. 5 dager før ikm.. så da var det bare en skygge [emoji20]
Japp la den bli sterkere?!?!?
Ser dere streken?
Japp ser den, la den bli sterkare
?!?!?
Ser dere streken?
Det er jo håpDen øverste testen tatt sist, ikke på første urin. Der er den tørket littVis vedlegget 274289
?!?!?
Ser dere streken?
Ser streken på den rosa testen[emoji5]
Vis vedlegget 274300
0 håp her. Går i retur testane her.
Forsøker quote turkistliv sitt innlegg, men ser ut som quote kommer på feil innlegg?!
Den øverste testen tatt sist, ikke på første urin. Der er den tørket littVis vedlegget 274289