Oss testetøser imellom

Ja det er rfsu. Ikke fornøyd med de i det hele tatt.. ja får prøve igjenn om ettpar dager ☺️
Beste testene jeg vet er Clearblue. Vet mange klager på skygger på dem, men jeg har brukt dem mye og de har bare vist strek når jeg har vært gravid, og tidligere enn tidligtester selv om de i teorien skal slå ut senere :)

Beste testene jeg vet er Clearblue. Vet mange klager på skygger på dem, men jeg har brukt dem mye og de har bare vist strek når jeg har vært gravid, og tidligere enn tidligtester selv om de i teorien skal slå ut senere :)
Jeg har ettpar igjenn så jeg tenker jeg bruker disse først å ser om det blir noe sterkere strek, og vist det gjør det kjøper jeg en clearblue

10dpo er tidlig. Og babyplan testene er egentlig ikke så gode, spesielt til tidlig testing. Hvis du har en clearblue liggende hadde jeg dobbeltsjekka med den.

Den øverste testen tatt sist, ikke på første urin. Der er den tørket litt
Image1536565744.920494.jpg

Forsøker quote turkistliv sitt innlegg, men ser ut som quote kommer på feil innlegg?!

Nei, jeg fikk quoten! :)
Og takk for tolkningen din. Greit å vite at jeg ikke er surrete.
Skal bruke den siste Clearblue+ imorgen, kanskje jeg tilogmed er tøff nok til å ta en digital? :o

Back
Topp