Oss testetøser imellom

IMG_3726.JPG
8 DPO[emoji85] tiden går så treigt[emoji33]

Ingen selvkontroll.... [emoji28][emoji28] fikk forøvrig en svak skygge på make sure sin test idag. Vanskelig å fange på kamera men.
6074e7c66310458071f17bc4abc85c5e.jpg

Eg tok en digital test på ikm dagen, ikke gravid .. ikke blødd ingen mensensmerter som eg pleier( bare svake murringer) så kom det pittelitt blod idag men ingen murringer.. går mye på do, småuggen osv .. men har vært på hardangervidden i helgen så har ikke testet .. er no 5 dager over ikm, og eg pleier å være sengeliggende 3-5 dager over ikm .. teste igjen imorgen? Har noen tester fra wish liggende hjemme [emoji848]

IMG_2831.JPG

Test fra torsdag - idag, gårdagens er det strek på, dagens ser jeg ingenting på[emoji23][emoji23] gir opp disse strimlene, blir apotek og digital imorgen

Image1535895109.224049.jpg

Hva tenker dere? Jeg ser strek i det ene øyeblikket og ikke i det neste [emoji23] det er nok bare innbilning [emoji14]

Synes den ser positiv ut!

Den var nok ikke det [emoji53] Så cb er ikke til å stole på for min del i alle fall. Er andre tøysestreken jeg har fått på cb, og jeg har ikke tatt så mange cb så stoler definitivt ikke på det merket når det kommer til tidligtesting [emoji52]

Klør etter å ta en gtest, men skal ikke ha mens før om ca. 8 - 10 dager [emoji85] og har bare en test igjen, meeen klør i henda for det etter å teste. Kanskje jeg klarer å vente til det har gått de ca 10 dagene [emoji849][emoji85]

6 dager over ikm, negativ digital dagen på ikm, pittelitt blod igårmorgen men bare murringer og ikke intense smerter som eg pleier å ha og egentlig flere symptomer, og tr pleier å være velsig presis.. test fra wish klarer eg ikke stole helt på, men men.. ser dere noe?
IMG_2084.jpg
IMG_2085.jpg

Piittelitt friskt blod idag og, men det er ikke sånn eg pleier å ha tr.. da snakker vi voldsomme smerter herfra til hel+*^## .. skjønner iingenting eg..

Piittelitt friskt blod idag og, men det er ikke sånn eg pleier å ha tr.. da snakker vi voldsomme smerter herfra til hel+*^## .. skjønner iingenting eg..

Samme med meg...hatt pittelitt brun utflod i tre/fire dager, så friskt blod igår og idag. Men det kjennes ikke som mens, på noen måte. Skjønner lite jeg og...må bare vente å se hva som skjer

Tok en test på fredag som var helt blenda, men fant ut det var altfor tidlig å teste. Så det kommer en til ila uka [emoji28]
91a635e3c0834212ada6f8c8def43f83.jpg

Samme med meg...hatt pittelitt brun utflod i tre/fire dager, så friskt blod igår og idag. Men det kjennes ikke som mens, på noen måte. Skjønner lite jeg og...må bare vente å se hva som skjer

Eg skjønner nada.. tr pleier aldri være så sein og så svak .. så hååååper jo at det er noe lite inni magen min no da!

Eg skjønner nada.. tr pleier aldri være så sein og så svak .. så hååååper jo at det er noe lite inni magen min no da!

Ikke jeg heller...hvis det er tr som jeg har nå så har den endret seg betraktelig fra tidligere. Men man vet aldri hva kroppen finner på, plutselig så gjør den slike krumspring [emoji849] testet svakt positivt onsdag på a1 og fredag på RFSU strimmel...men det kan ha vært kjemisk siden jeg «blør». Så skal kjøpe en digital og se.

Back
Topp