Håpefull
Glad i forumet
Gratulere [emoji173]️Gratulerer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulere [emoji173]️Gratulerer![]()
?Gratulere [emoji173]️
Takker [emoji7][emoji173]️ satt på pp2 [emoji33] spennende tid i vente nå ja !
Trykka feil. Skulle være til den du gratulerte [emoji3]
AhaaTrykka feil. Skulle være til den du gratulerte [emoji3]

Slik var mine og... skikkelig møkkatester. Først nå, straks fem uker gravid begynner de å gi skikkelig utslag..Måtte jo him å ta ein test te [emoji849][emoji23]. Disse er tatt på samme urin! [emoji15] de billigtestene er ubrukelig av og til asså! Vis vedlegget 271311
Skimter noe, la det bli sterkereDu vet du er testetøs når....
6dpo [emoji85][emoji85][emoji23][emoji23][emoji23]Vis vedlegget 272491Vis vedlegget 272492Vis vedlegget 272493
Skimter noe, la det bli sterkere![]()
Det er jo lov og håpe, kan hende den blir antydninger i dagRegner med det er skygge/avtrykk av teststrek. Var ingenting på den nå et par timer etter.
Sist testet jeg positivt på formiddagen 7 dpo så jeg hadde igrunn bare lite å finne på i dag [emoji23][emoji23]
Du vet du er testetøs når....
6dpo [emoji85][emoji85][emoji23][emoji23][emoji23]Vis vedlegget 272491Vis vedlegget 272492Vis vedlegget 272493
Jeg fikk positiv test 5-6 dpo forrige pp.. Aldri fått det før, men det må ha vært noe på gang. Fikk antydning til strek på alle restene mine. Snudde 9 dpo, 10 dpo kom tr. Brukte forøvrig makesure tidlig samt babyplan tidlig frem til 8 dpo. 9 dpo brukte jeg babyplan 25 mlu fikk utslag på de også. Lykke til da, jeg er ikke så aktiv her for tiden. Men nærmer meg el igjen, usikkert på om det er overskudd i heimen til ekstra kos..
Vet de har veldig dårlig rykte på seg, men den der er vel ikke skygge?! Ser jo fargen.. Krysser fingrene!! Og løp og kjøp deg en annen testVel testetrangen bare kom i dag[emoji23] siden jeg har helt forblåst syklus om dagen, og ser alle andre tester måtte jeg bare og teste , sånn bare for å ha gjort det[emoji23][emoji87] jeg skjems.. Men skulle aldri ha gjort det, for eneste testene jeg har i hus er rfsu sine berømte skygger, og har fått i dag verdens tydeligste skygge på dem noen gang[emoji849]
Vis vedlegget 272687
Vis vedlegget 272688

Vet de har veldig dårlig rykte på seg, men den der er vel ikke skygge?! Ser jo fargen.. Krysser fingrene!! Og løp og kjøp deg en annen test![]()
Er nok alltid 3 streker på den æ, så vanskelig og si.Sant det trenger ikke å bety noe at det er streker på cb digital? Vis vedlegget 272707
Det er altid strek men den ein skal bli sterkere og sterkere. Slik var det sist jeg var gravid. Huska ikkje kva slags strek som vart sterkare og sterkare.Sant det trenger ikke å bety noe at det er streker på cb digital? Vis vedlegget 272707
Det er den som er knallblå der som alltid er blå. De andre er der slltid men skal bli sterkere.Sant det trenger ikke å bety noe at det er streker på cb digital? Vis vedlegget 272707