Oss testetøser imellom

Måtte jo him å ta ein test te [emoji849][emoji23]. Disse er tatt på samme urin! [emoji15] de billigtestene er ubrukelig av og til asså! Vis vedlegget 271311
Slik var mine og... skikkelig møkkatester. Først nå, straks fem uker gravid begynner de å gi skikkelig utslag..
Her er fra når jeg tok første cb. Snart en uke siden.
1535118625554.jpg

Denne tok jeg nå. 4+5. Først nå er det fornuftig farge og styrke på den..

Last edited:
Du vet du er testetøs når....
6dpo [emoji85][emoji85][emoji23][emoji23][emoji23]
Image1535400194.437355.jpg
Image1535400200.626296.jpg
Image1535400205.149743.jpg

Skimter noe, la det bli sterkere :)

Regner med det er skygge/avtrykk av teststrek. Var ingenting på den nå et par timer etter.
Sist testet jeg positivt på formiddagen 7 dpo så jeg hadde igrunn bare lite å finne på i dag [emoji23][emoji23]

Du vet du er testetøs når....
6dpo [emoji85][emoji85][emoji23][emoji23][emoji23]Vis vedlegget 272491Vis vedlegget 272492Vis vedlegget 272493

Jeg fikk positiv test 5-6 dpo forrige pp.. Aldri fått det før, men det må ha vært noe på gang. Fikk antydning til strek på alle restene mine. Snudde 9 dpo, 10 dpo kom tr. Brukte forøvrig makesure tidlig samt babyplan tidlig frem til 8 dpo. 9 dpo brukte jeg babyplan 25 mlu fikk utslag på de også. Lykke til da, jeg er ikke så aktiv her for tiden. Men nærmer meg el igjen, usikkert på om det er overskudd i heimen til ekstra kos..

Jeg fikk positiv test 5-6 dpo forrige pp.. Aldri fått det før, men det må ha vært noe på gang. Fikk antydning til strek på alle restene mine. Snudde 9 dpo, 10 dpo kom tr. Brukte forøvrig makesure tidlig samt babyplan tidlig frem til 8 dpo. 9 dpo brukte jeg babyplan 25 mlu fikk utslag på de også. Lykke til da, jeg er ikke så aktiv her for tiden. Men nærmer meg el igjen, usikkert på om det er overskudd i heimen til ekstra kos..

Det er jo selv-tortur å holde på sånn men...
Er så utslitt at nå slenger jeg snart inn håndkleet. Skal til Porsgrunn om to uker men har igrunn bare lyst å la vær. Få meg et hamster og gjøre noe annet.

Vel testetrangen bare kom i dag[emoji23] siden jeg har helt forblåst syklus om dagen, og ser alle andre tester måtte jeg bare og teste , sånn bare for å ha gjort det[emoji23][emoji87] jeg skjems.. Men skulle aldri ha gjort det, for eneste testene jeg har i hus er rfsu sine berømte skygger, og har fått i dag verdens tydeligste skygge på dem noen gang[emoji849]
IMG_5032.JPG

IMG_5033.JPG

Vel testetrangen bare kom i dag[emoji23] siden jeg har helt forblåst syklus om dagen, og ser alle andre tester måtte jeg bare og teste , sånn bare for å ha gjort det[emoji23][emoji87] jeg skjems.. Men skulle aldri ha gjort det, for eneste testene jeg har i hus er rfsu sine berømte skygger, og har fått i dag verdens tydeligste skygge på dem noen gang[emoji849]
Vis vedlegget 272687
Vis vedlegget 272688
Vet de har veldig dårlig rykte på seg, men den der er vel ikke skygge?! Ser jo fargen.. Krysser fingrene!! Og løp og kjøp deg en annen test :hilarious:

Vet de har veldig dårlig rykte på seg, men den der er vel ikke skygge?! Ser jo fargen.. Krysser fingrene!! Og løp og kjøp deg en annen test :hilarious:

Syns bare den ser grå ut jeg [emoji23] blir en annen test imårra bare for og utelukke skyggen. Har fått skygger på disse før[emoji849] men den testetrangen er verre å få kurert [emoji85]

Back
Topp