Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 273240
Hva tenker dere? Jeg ser strek i det ene øyeblikket og ikke i det neste [emoji23] det er nok bare innbilning [emoji14]
Synes den ser positiv ut!Hmm.. har lest mye om falsk positive cb tester. Noen som har en mening om denne? Vis vedlegget 272993Vis vedlegget 272994Vis vedlegget 272995Vis vedlegget 272998
Synes den ser positiv ut!
Piittelitt friskt blod idag og, men det er ikke sånn eg pleier å ha tr.. da snakker vi voldsomme smerter herfra til hel+*^## .. skjønner iingenting eg..
Samme med meg...hatt pittelitt brun utflod i tre/fire dager, så friskt blod igår og idag. Men det kjennes ikke som mens, på noen måte. Skjønner lite jeg og...må bare vente å se hva som skjer
Samme med meg...hatt pittelitt brun utflod i tre/fire dager, så friskt blod igår og idag. Men det kjennes ikke som mens, på noen måte. Skjønner lite jeg og...må bare vente å se hva som skjer
Eg skjønner nada.. tr pleier aldri være så sein og så svak .. så hååååper jo at det er noe lite inni magen min no da!
Noen som ser? 7DPO
Spennende! TakkSer[emoji4][emoji4]