Frøken mini
Betatt av forumet
Den dagen altså, når du svir av en g test på dag 1dpo, bare fordi du fikk ny ladning i posten.[emoji849]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den dagen altså, når du svir av en g test på dag 1dpo, bare fordi du fikk ny ladning i posten.[emoji849]
Kunne fint funnet på det selv også[emoji1]Den dagen altså, når du svir av en g test på dag 1dpo, bare fordi du fikk ny ladning i posten.[emoji849]
Jeg klarer ikke se noe dessverre..Men jeg har ikke spesielt godt streksyn..
Håper det går veienTrist at du har mistet så mange ganger!
Håpet er ikke ute før tr er på plass! Krysser fingrene for deg!Har forhøyet verdi på prolaktin (et hormon i hjernen) som hemmer eggløsningen, dermed blir eggene dårligere og dermed ender det ofte dårlig desverre. Håper denne gangen blir bedre. Lov å håpe, selv om ut ifra dagens test så ser det mørkere ut enn for et par dager siden

E denna ugyldig eller e det bare kontroll streken så e lavt nede?? QVis vedlegget 271024
Tror bare den er litt langt ned/forskjøvet? tror du ikke?![]()
Helt normalt spør du meg[emoji23]
Jeg er også sånn![]()
Hvordan ble resultatet?![]()
Mulig mulig [emoji106].. va rare dei testene [emoji23]
Hvor er du i dpo land?![]()
Nja... 9-10 vil eg tro.. så tror nok ikkje det e noe håp for denna pp en.[emoji849] nå går eg mer å håpe at eg faktisk har el neste pp! [emoji120] før denna pp-en så har eg ikkje hatt el siden mars [emoji85]
Men 9-10 er alt for tidlig til å gi opp?
Føle liksom eg sko jaffal sett en antydning te strek?! [emoji85]. Men men.. tar ny test på søndag hvis ikke tr kommer meg i forkjøpet [emoji85]. SKA klara å holda meg te søndag!! [emoji120]![]()
Nei. Mange som ikke får positiv før på ikm så det er litt drastisk å si at alt håp er ute nå![]()
Smør deg med toldmodighet og kryss fingrene for at tr ikke kommer
![]()
Håpet er ikke ute før tr er på plass! Krysser fingrene for deg!![]()
Da gir jeg opp, holdt meg i 3.5 time da jeg tok testen. Venter nå på tr. Kjøper ikke flere tester nå!!!
Vis vedlegget 271057