Oss testetøser imellom

Jeg klarer ikke se noe dessverre.. :( Men jeg har ikke spesielt godt streksyn..
Håper det går veien :Heartred Trist at du har mistet så mange ganger!

Har forhøyet verdi på prolaktin (et hormon i hjernen) som hemmer eggløsningen, dermed blir eggene dårligere og dermed ender det ofte dårlig desverre. Håper denne gangen blir bedre. Lov å håpe, selv om ut ifra dagens test så ser det mørkere ut enn for et par dager siden

Har forhøyet verdi på prolaktin (et hormon i hjernen) som hemmer eggløsningen, dermed blir eggene dårligere og dermed ender det ofte dårlig desverre. Håper denne gangen blir bedre. Lov å håpe, selv om ut ifra dagens test så ser det mørkere ut enn for et par dager siden
Håpet er ikke ute før tr er på plass! Krysser fingrene for deg! :happy:

E denna ugyldig eller e det bare kontroll streken så e lavt nede?? Q
IMG_0298.JPG

Hvor er du i dpo land? :)

Nja... 9-10 vil eg tro.. så tror nok ikkje det e noe håp for denna pp en.[emoji849] nå går eg mer å håpe at eg faktisk har el neste pp! [emoji120] før denna pp-en så har eg ikkje hatt el siden mars [emoji85]

Nja... 9-10 vil eg tro.. så tror nok ikkje det e noe håp for denna pp en.[emoji849] nå går eg mer å håpe at eg faktisk har el neste pp! [emoji120] før denna pp-en så har eg ikkje hatt el siden mars [emoji85]

Men 9-10 er alt for tidlig til å gi opp?

Men 9-10 er alt for tidlig til å gi opp?

Føle liksom eg sko jaffal sett en antydning te strek?! [emoji85]. Men men.. tar ny test på søndag hvis ikke tr kommer meg i forkjøpet [emoji85]. SKA klara å holda meg te søndag!! [emoji120]‍♀️

Føle liksom eg sko jaffal sett en antydning te strek?! [emoji85]. Men men.. tar ny test på søndag hvis ikke tr kommer meg i forkjøpet [emoji85]. SKA klara å holda meg te søndag!! [emoji120]‍♀️

Nei. Mange som ikke får positiv før på ikm så det er litt drastisk å si at alt håp er ute nå :p ;) Smør deg med toldmodighet og kryss fingrene for at tr ikke kommer :)

Nei. Mange som ikke får positiv før på ikm så det er litt drastisk å si at alt håp er ute nå :p ;) Smør deg med toldmodighet og kryss fingrene for at tr ikke kommer :)

Sant det du seie [emoji106][emoji106]. Takk for svar [emoji120]

Håpet er ikke ute før tr er på plass! Krysser fingrene for deg! :happy:

Når jeg får tr så er det mye blod (må ofte skifte tampong) og den er regelmessig, får den den dagen jeg skal og varer i 5 dager. Skulle hatt tr for 3 dager siden når jeg tenker meg om nå[emoji23]
Begynte med ei blødning torsdag forrige uke. Stusset veldig på dette siden det var jo for tidlig. Men lite blod (skiftet tampong morgen og kveld) og varte kun i 3 dager.

Etter å ha mistet så mange ganger på kort tid så håper jeg virkelig på en liten spire nå:)
Dagens test ble ikke tatt på morgen urin, så skal teste igjen i morgen på første urin. Håper dette går bra:)

Back
Topp