Oss testetøser imellom

Kommer inn til dere jeg! Driver å tester ut Ovitrellen som ble satt 1 dag før inseminering (mannen har 0 svømmere, så bruker donor)
Er i dag på 7dpo, satser på at streken blir sterkere fremover!!
IMG_4334.JPG

Image1534415081.579535.jpg
babyplan 25 mlu 8 dpo. Her er en demontert test syns jeg kan skimte noe på denne også
Image1534415218.835159.jpg
forøvrig på høyre side av kontrollstreken

Tok test nå bare for å se om HCG nivået fortsatt økte etter de siste dagene. For 2 og 3 dager siden var de svake positive.
Nå er jeg i tvil. Noen sier ja, andre sier nei. Jeg syntes jeg ser noe veldig veldig svakt. Hva mener dere?

Håper virkelig ikke at jeg har hatt kjemisk igjen:/ Da har jeg hatt 2 SA, en MA og 2 kjemiske siden oktober :/

IMG_1377.JPG
IMG_1378.JPG

Tok test nå bare for å se om HCG nivået fortsatt økte etter de siste dagene. For 2 og 3 dager siden var de svake positive.
Nå er jeg i tvil. Noen sier ja, andre sier nei. Jeg syntes jeg ser noe veldig veldig svakt. Hva mener dere?

Håper virkelig ikke at jeg har hatt kjemisk igjen:/ Da har jeg hatt 2 SA, en MA og 2 kjemiske siden oktober :/

Vis vedlegget 271003Vis vedlegget 271004
Ser ikke noe jeg dessverre[emoji53]

Vis vedlegget 271003Vis vedlegget 271004
Jeg klarer ikke se noe dessverre.. :( Men jeg har ikke spesielt godt streksyn..
Håper det går veien :Heartred Trist at du har mistet så mange ganger!

Back
Topp