Testet mer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet mer?
Ser strek på det øverste bildet .. Prøv å knekk opp testen å ta bilde i litt bedre lysDa har jeg tatt en test til. Syns jeg så farge når jeg tok testen, etterhvert ble fargen borte, men jeg er så usikker. Ser streker overalt, og øynene mine klarer ikke tyde lenger. Vis vedlegget 270908Vis vedlegget 270909Vis vedlegget 270910
Tror ikke jeg skal gjøre det i dsg, ds jeg tok testen i går kveld. Får bare ta en ny en senere. Jeg så klar strke med litt farge, men når det nærmer seg 30 min så blir fargen plutselig borte.Ser strek på det øverste bildet .. Prøv å knekk opp testen å ta bilde i litt bedre lys![]()
Er usikker selv nå. Den var veldig klar og med litt farge i virkeligheten. Når det nærmer seg de 30 minuttene så blir fargen plutselig borte.Litt utydelig, så klarer ikke se ordentlig:/
Ta en nyEr usikker selv nå. Den var veldig klar og med litt farge i virkeligheten. Når det nærmer seg de 30 minuttene så blir fargen plutselig borte.
Er på jobb, får sjå når jeg får tid. Har mista alt troa, føler meg ikkje gravid og 0 symptomer. Har manna meg opp til skuffelse.Testet mer?
Ser svak strek på alle 3! Tenker at man ikke kan forvente mer på 10 dpo når det ikke er morgenurin.. Men jeg er ingen supertesterVis vedlegget 270987
10 min. 10 dpo
Urin på ca 4 timer og jobba i 50 min i intens varme. Svetta som pokeren. Burde blitt sterkare.
Optimisme fra denne kanten hvertfall 
Takk, håper jeg og, selv om jeg forventer kjemisk om det skulle være noe. Lange timer igjen på jobb nå!!!Ta en nyhåper det er en spire der
![]()
Takk, håper jeg og, selv om jeg forventer kjemisk om det skulle være noe. Lange timer igjen på jobb nå!!!

måtte tiden gå fort!Vis vedlegget 270987
10 min. 10 dpo
Urin på ca 4 timer og jobba i 50 min i intens varme. Svetta som pokeren. Burde blitt sterkare.
Vis vedlegget 270987
10 min. 10 dpo
Vis vedlegget 270999
Babyplan sin tørr er det 3 -4 streker på den tar jeg for defekt.

De er jo svakt positive alle tre. Ihvertfall hadde jeg tolket det sånn om de var mineVis vedlegget 270999
Babyplan sin tørr er det 3 -4 streker på den tar jeg for defekt.
Ser ikke noe jeg dessverre[emoji53]Tok test nå bare for å se om HCG nivået fortsatt økte etter de siste dagene. For 2 og 3 dager siden var de svake positive.
Nå er jeg i tvil. Noen sier ja, andre sier nei. Jeg syntes jeg ser noe veldig veldig svakt. Hva mener dere?
Håper virkelig ikke at jeg har hatt kjemisk igjen:/ Da har jeg hatt 2 SA, en MA og 2 kjemiske siden oktober :/
Vis vedlegget 271003Vis vedlegget 271004
Jeg klarer ikke se noe dessverre..Tok test nå bare for å se om HCG nivået fortsatt økte etter de siste dagene. For 2 og 3 dager siden var de svake positive.
Nå er jeg i tvil. Noen sier ja, andre sier nei. Jeg syntes jeg ser noe veldig veldig svakt. Hva mener dere?
Håper virkelig ikke at jeg har hatt kjemisk igjen:/ Da har jeg hatt 2 SA, en MA og 2 kjemiske siden oktober :/
Vis vedlegget 271003Vis vedlegget 271004
Trist at du har mistet så mange ganger!