Oi, så rart med hakket, det har jeg aldri vært borti...Hmm ikke vet jeg. Kom sånn hakk i testen også [emoji50][emoji50] takk [emoji7]
Vis vedlegget 270502

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, så rart med hakket, det har jeg aldri vært borti...Hmm ikke vet jeg. Kom sånn hakk i testen også [emoji50][emoji50] takk [emoji7]
Vis vedlegget 270502

Har fått det før også.. Men kan legge ut bildet fra igår hvis du vil? TakkOi, så rart med hakket, det har jeg aldri vært borti...Masse lykke til med ny test i hvert fall!
![]()
Her er mine RFSU test tidlig tatt på morgenurin denne perioden:
Vis vedlegget 270498
Som du (kanskje) ser, veldig svak 10 dpo, så gradvis sterkere.
Ja, gjør det.Har fått det før også.. Men kan legge ut bildet fra igår hvis du vil? Takk![]()
Ja, gjør det.![]()
Ja, bare 8 dpo, da er det absolutt håp!Tusen takk for svar! [emoji120] va litt betryggende for eg testa nå men e bare 8 dpo, ser din på 10 dpo e ganske svak så då e det endå håp for meg [emoji23][emoji85] haha.
Tusen takk for svar! [emoji120] va litt betryggende for eg testa nå men e bare 8 dpo, ser din på 10 dpo e ganske svak så då e det endå håp for meg [emoji23][emoji85] ( fikk bare sånn skygge strek)
![]()
Ja, ser tydelig strek der, test på ny i morgen da. Spennende!

Ja men hvorfor fikk jeg blenda idag da? [emoji25]Ja, ser tydelig strek der, test på ny i morgen da. Spennende!![]()
8 dpo ja, blir veldig spennende dager fremover nå da!![]()
Det er sikkert sånn som kan skje, holder en knapp på morgendagen nå...Ja men hvorfor fikk jeg blenda idag da? [emoji25]
Ikke tatt på morgenurin. Ser jeg syner??
Ser den lett! [emoji7]
Hmm ja. Håper du har rett [emoji16]Det er sikkert sånn som kan skje, holder en knapp på morgendagen nå...![]()
Testet mer nå?!Ja, faktisk! Ja, jeg tror jeg går utifra det hvertfall![]()
Testet mer nå?!
OkeiTok en rfsu og en fra tostreker, de er ganske like som den jeg tok i gårTenker jeg drar innom apoteket å kjøper noe cbd, a1 eller noe som jeg tar om et par dager
![]()
Okei![]()
Skal si i fra hvordan det går også kommer jeg inn i april hvis jeg får positiv digital Ikke sant, har skjønt at tidlig tester er bare bullshit ! Håper du får positiv svarSkjønner forresten ikke poenget med å bruke penger på tidlig tester for den er helt lik som rfsuSkal si i fra hvordan det går også kommer jeg inn i april hvis jeg får positiv digital
![]()