Oss testetøser imellom

Hvis det er 10 dager til TR kan du ikke være 10 dpo. Lutealfasen (dager mellom EL og TR) er nesten alltid 14 dager. Noen, men det er få, har kortere eller lenger lutealfase. Så her har det nok gått kluss i tellingen din...
Ca. 7 til 10 dager til TR. Rart att det er så kort etter TR jeg fikk den grønne ruten opp da att jeg evt hadde EL [emoji848]

Da har jeg kjøpt ennda en ny sort på eBay, håper denne er bedre enn onestep sine tester[emoji13] skal ikke så mye til, er sikker på at de 10miu testene jeg kjøpte egentlig er 50[emoji57]
Vis vedlegget 269617
Noen som har prøvd dem? [emoji4]
Har ikke prøvd gtesten, men er kjempe fornøyd med EL testen fra pro matris.

Er 4 dagen i dagen i dag jeg har brukt ELtest som har vært negativ. Så er faktisk litt usikker. Men har fått opp en grønn rute på FF som jeg tror kan ha vært EL [emoji848] og det er 10 dager siden jeg fikk opp det.
4 dagen med negativ test? Da er du vel 3 eller 4 dpo da?

Vet ikke om dette sa noe mer [emoji85]

Pleier å ha syklus på ca 27.
d8598d88bd1b36b9423edbfc165de1d9.jpg

Ser jo ut som om du hadde el på torsdag.. men du testet kanskje ikke etter el før det?

Hei alle, jeg behøver litt råd.. Jeg og min kjære har forsøkt i over ett år uten resultat. Vi har vært undersøkt av IVF, uten at de finner noe galt. Jeg skal begynne på en tabelettkur ved neste mens, som er forventet om ti dager. Den 1. tok jeg en EL-test som var positiv. Vi hadde sex og den 2. var EL-test negativ. I går hadde jeg veldig stikninger i magen og brystene mine er vonde. Jeg har også hatt vondt i ryggen. Det jeg lurer på er om det vil vises på en test om jeg skulle vært så heldig å være gravid? Hvis man har tegn burde vel testen slå ut eller? Vi er blitt skuffet så mange ganger, at jeg er blitt redd for tester jeg.. Men blir gærn av å ikke vite noe også :woot:

Hei alle, jeg behøver litt råd.. Jeg og min kjære har forsøkt i over ett år uten resultat. Vi har vært undersøkt av IVF, uten at de finner noe galt. Jeg skal begynne på en tabelettkur ved neste mens, som er forventet om ti dager. Den 1. tok jeg en EL-test som var positiv. Vi hadde sex og den 2. var EL-test negativ. I går hadde jeg veldig stikninger i magen og brystene mine er vonde. Jeg har også hatt vondt i ryggen. Det jeg lurer på er om det vil vises på en test om jeg skulle vært så heldig å være gravid? Hvis man har tegn burde vel testen slå ut eller? Vi er blitt skuffet så mange ganger, at jeg er blitt redd for tester jeg.. Men blir gærn av å ikke vite noe også :woot:

Heisann! Er nok litt tidlig enda, med tanke på at du mest sannsynlig hadde EL den 2 :) Du burde være en 9-10 dager etter EL før du prøver deg på en graviditetstest. Med andre ord kan du teste den 11/12 altså lørdag/søndag :) Håper testen er positiv da[emoji173]️

Er det august du snakker om? Isåfall er jo det bare 4 dager siden. Det er for tidlig å teste.. 10 dager etter EL kan du begynne å teste

Back
Topp