Det er bra [emoji38]Joda, det skal holde til sikkert 4 og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bra [emoji38]Joda, det skal holde til sikkert 4 og![]()
Vis vedlegget 268618
Oi!
Hvis dere ser bildet (usikker på om jeg gjorde rett).. Ser dere noe på staven..? Babyplan tester er nye for meg [emoji28] Dette er ca 9 dpo, kveldsurin. Strimmelen er blenda synes jeg, men synes jeg ser noe på staven. Den dukket opp før 1 min var gått også.. Ser rosa ut i virkeligheten, meeen jeg er redd det bare er skygge. Fortsetter testingen i morgen [emoji87]
Jeg bruker dei Rosa og har ingen problem med dei. Har brukt dei kjempe lenge og er kjempe fornøyd.Jeg tester ut litt nå for jeg har så syyykt mange EL tester igjen.
Og i tilfelle noen der ute har dette merket (rosa one step fra eBay) vil jeg ikke anbefale å stole på disse.
Nå er jeg gravid og derfor slår den grønne ut men de rosa har ALDRI blitt positive hos meg. Dette viser jo bare hvor dårlige disse er.
I tilfelle noen bruker bare disse eller vurderer å kjøpe,kjøp heller de grønnekoster det samme men funker !
Detta er BABY STREKVis vedlegget 268618
Oi!
Hvis dere ser bildet (usikker på om jeg gjorde rett).. Ser dere noe på staven..? Babyplan tester er nye for meg [emoji28] Dette er ca 9 dpo, kveldsurin. Strimmelen er blenda synes jeg, men synes jeg ser noe på staven. Den dukket opp før 1 min var gått også.. Ser rosa ut i virkeligheten, meeen jeg er redd det bare er skygge. Fortsetter testingen i morgen [emoji87]

Så utrolig rartJeg bruker dei Rosa og har ingen problem med dei. Har brukt dei kjempe lenge og er kjempe fornøyd.
Vis vedlegget 268618
Oi!
Oioi!! Så stor forskjell på strimmel og stav!
Hvilket merke er staven fra?
Er 9 dpo og fikk blenda strimmel i dag -.-
Men det her er jo babystrekgratulerer!!
Er staven bedre enn strimmel?Oioi!! Så stor forskjell på strimmel og stav!
Hvilket merke er staven fra?
Er 9 dpo og fikk blenda strimmel i dag -.-
Men det her er jo babystrekgratulerer!!
Er staven bedre enn strimmel?
Er egentlig bare kjent med wondo sine, de som ikke selges merMin erfaring fra denne gang men og forrige sv.skap ( ifjor) var at jeg fikk strek på staven før jeg fikk på strimmelen. Og sterkes på kveldsurin, men det er kanskje bare meg![]()
Vis vedlegget 268699
Hei! Jeg vet at dette kanskje er feil gruppe å laste inn dette innlegget men jeg orker ikke å søke etter den andre nå da jeg er litt i "sjokk"...
Dette er EGGLØSNINGSTEST!!!
Jeg kom hjem fra ferie akkurat nå og tenkte jeg skulle ta en Eggløsningstest bare for å sjekke hvordan streker var.. Den fra A1 var jo ganske negativ.. Jeg har hatt litt av og på smerter nederst i magen igår og idag og tenkte å også ta digital og den er jo POSITIV?! hvem test ville dere stolt på?
Hvis dette stemmer får jeg en syklus på 32 dager ca [emoji120][emoji120][emoji120]
Jeg mener at den digitale burde være sikker, men de to strekene inni den er ikke like sterke, men det kom jo smilefjes så da må den hi være riktig?
Uansett så skal vi legge inn aksjer idag så den saken er grei.. Hver så snill å kom med deres tanker [emoji173]️
Den har jo ikke plutselig blitt positiv før uten at jeg har hatt elHmm, rart... vet ikke om jeg ville stolt på den digitale, kan være den er litt sensitiv? Men hadde nok uansett lagt inn aksjer ja[emoji16]
ser ut som noe du har lagt inn selv?Hvorfor er den ene ruten grønn? Er det EL?
Men kan vell ikke hatt EL så tidlig?
ser ut som noe du har lagt inn selv?
Jeg fikk opp ulike fargekoder om jeg la inn diverse info..
Rutene blir grønne når du legger inn at du enten har eggwhite eller watery sekret..Har lagt inn det med livmortappen (cervix) og cervical fluid og det var da det kom opp med grønn rute akkurat den dagen
For det er bare den ruten som er grønn som jeg har lagt inn dette. For ingen av de andre dagene er grønne ruter