Flere av dere som hatt sånn ubehag i nedre magedel som om det er en ala stølheltsfølelse ell hva man skal kalle det ?? [emoji849][emoji849]
Gjør vondt når jeg hoster eller snufser [emoji21]
Ja når jeg våkna i dag! Ubehagelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere av dere som hatt sånn ubehag i nedre magedel som om det er en ala stølheltsfølelse ell hva man skal kalle det ?? [emoji849][emoji849]
Gjør vondt når jeg hoster eller snufser [emoji21]
Fikk det nå i kveld og hadde det litt i går [emoji849] irriterende når jeg ikke vet hva det kommer av [emoji55]Ja når jeg våkna i dag! Ubehagelig
Vis vedlegget 268315
Grei stigning fra igår, og utslag på digital! Det lover godt, men føler meg ikke helt på den sikre siden enda [emoji85] men enn så lenge er jeg veldig glad [emoji177]

Fikk det nå i kveld og hadde det litt i går [emoji849] irriterende når jeg ikke vet hva det kommer av [emoji55]
Har ikke styra så mye i de siste dagene da [emoji23][emoji23] he heHvis du har hatt veldig mye sex i det siste så kan det være at du er støl/øm nedentil. Man kjenner det nederst i magen/øverst i skjeden.
Nei dessverreSer dere streken?!!
Ser ingentint [emoji849]Ser dere streken?!!
Ingenting * [emoji849]Ser ingentint [emoji849]
Ser ingentint [emoji849]
Nei dessverre![]()
Syns cb ofte viser skyggerSer det ikke på bildet... Jeg ser en tynn blå strek. Men pleier cb early å vise skygge streker?
Lenge siden jeg har prøvd den, hvis det var den, men fikk aldri skygge på de. Bare negativ [emoji849] så den viste riktig for meg sidn det ikke var positivt....Ser det ikke på bildet... Jeg ser en tynn blå strek. Men pleier cb early å vise skygge streker?
Her er min skyggestrek på disse testeneSer dere streken?!!

Oi.. den var jo blå også..., wow,disse testene er virkelig IKKE noe å bruke pengene på!Her er min skyggestrek på disse testene![]()
Heheeg har med en digital test eg hadde liggende hjemme sånn at eg kan teste på morgenurin i tilfelle.. ikm på søndag, er på countryfestivalen i seljord no.. eg drikker mn prøver å drikke minst mulig [emoji85] spiller heller litt full så ingen fatter mistanke[emoji23]
WVis vedlegget 268389

hadde drukket å kost meg.. BABYVis vedlegget 268315
Grei stigning fra igår, og utslag på digital! Det lover godt, men føler meg ikke helt på den sikre siden enda [emoji85] men enn så lenge er jeg veldig glad [emoji177]

Janei, disse testene bruker ikke jeg Mere!Oi.. den var jo blå også..., wow,disse testene er virkelig IKKE noe å bruke pengene på!