Helt i sjokk her, er det mulig liksom!BABY![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt i sjokk her, er det mulig liksom!BABY![]()
Misunner degHelt i sjokk her, er det mulig liksom!
Jeg sender MASSE babystøv din vei!!!!!!!!Misunner deg![]()

Er man testetøs når man tisser på en brukt gtest?[emoji28][emoji23][emoji23]
Tom for tester og ja....[emoji85][emoji85][emoji23][emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23]Jeg prøvde det med el test [emoji38] Funket ikke [emoji23] You are not alone [emoji38][emoji38]
Bilde av samme test som tidligere. Nå er den tørka
Tror jeg må svi av en digital i morgen eller dagen etter. Må prøve siste A1 testen i kveld først
Ser jo en strek her daBilde av samme test som tidligere. Nå er den tørka
Tror jeg må svi av en digital i morgen eller dagen etter. Må prøve siste A1 testen i kveld først
Tar imot det jeg klarerJeg sender MASSE babystøv din vei!!!!!!!!
Ja ja det er noe.Bilde av samme test som tidligere. Nå er den tørka
Har merket noe i lysken men ikke låretNoen her som har opplevd smerter/strekk i venstre lår?? Jeg har innbilt meg streker i ett par dager, men har testestopp til fredag.... noen som har dette som symptom? [emoji28]
Det går liksom litt ifra lysken, og frem til fremre venstre lår.. haha, alt en skal tenke på... [emoji28]Har merket noe i lysken men ikke låret
Det går liksom litt ifra lysken, og frem til fremre venstre lår.. haha, alt en skal tenke på... [emoji28]
Åååå, så glad jeg ble nå!!Litt i stuss siden denne har ligget ute i bilen på disse varme dagene så den kan være ødelagt men altså

Tusen takk, er helt i ekstaseÅååå, så glad jeg ble nå!!GRATULERER!!
![]()
Måtte ta en til,en norsk som ikke har ligget i hetebølgen. Fy søren. Griner litt!