Oss testetøser imellom

Gratulerer! Tviler på at varmen har lagt igjen kunstig hcg i testen så den blir falsk positiv :hilarious: Nå skal det gå bra :)
Haha ja jeg tenkte bare at kanskje den kunne være ødelagt å gi falske resultater men det er jo som du sier:hilarious::hilarious: jeg håper så inderlig det går bra denne gangen. Tror ikke jeg kan tillate meg å tenke på det engang, er allerede livredd

Skjønner det ikke selv. Er som om jeg tror det må være noe galt med den,for jeg er helt i sjokk! Hadde aldri trodd det skulle skje idag eller på lenge egentlig eller noengang !

Det skjønner jeg godt! Denne gangen sitter den helt til mål :)

Litt i stuss siden denne har ligget ute i bilen på disse varme dagene så den kan være ødelagt men altså

JOHOOOOOOO.... hurraaa!!! [emoji7][emoji7]
Du får ikke falsk positiv pga det, heller falsk negativ da i så fall!
NÅÅ, skal set være din tur [emoji41] og håper jeg kommer ettwr ila uka

Haha ja jeg tenkte bare at kanskje den kunne være ødelagt å gi falske resultater men det er jo som du sier:hilarious::hilarious: jeg håper så inderlig det går bra denne gangen. Tror ikke jeg kan tillate meg å tenke på det engang, er allerede livredd
Det skjønner jeg godt! :Heartpink Kanskje du kan ta TUL litt tidligere enn sist? (Er ikke stalker, husker deg fra novemberforumet, som vi begge dessverre måtte forlate :() Hvor langt er du i dag da? :)

Det skjønner jeg godt! :Heartpink Kanskje du kan ta TUL litt tidligere enn sist? (Er ikke stalker, husker deg fra novemberforumet, som vi begge dessverre måtte forlate :() Hvor langt er du i dag da? :)
Haha så søt du er :)
Jeg tenker at jeg vil komme over den kjemisk grensa og så ringer jeg legen. Om jeg er så heldig å ikke mister før uke 5 så vil jeg be om tidlig UL,tidligere enn sist.
Jeg vet ikke helt hvor langt jeg er siden jeg ikke vet hvor lang syklusen min er,har variert mellom 28 og 30 dager siden abortene. Men ca 3+3 :)

Måtte ta en til,en norsk som ikke har ligget i hetebølgen. Fy søren. Griner litt!

:excited001 Syns det er så stas at du har fått positiv test!! Husker deg så godt fra november, og vi mistet begge i april. Er så glad på dine vegne! :love7

Jeg forstår skyggestreker er en ting men de skal vel ikke vokse i styrke? Denne er sterkere enn den jeg fikk igår og den kom opp før tidsfrist. Er det fortsatt svakt til å være ekte strek?! Testen er tørket nå og syns derfor mer men den kom opp før frist. Herregud jeg er så i tvil på om jeg skal vise mannen. Er 10 DPO.
Krysser og krysser la den bli sterkere :)

Back
Topp