9 DPO, er dette bare skygge tror dere?! Det er test fra butikken Normal. Aner ingenting om mlU men tipper 25 siden det ikke står noe på pakken. Jeg håper sånn at dette ikke er skygge... uff.
Ser ingenting

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9 DPO, er dette bare skygge tror dere?! Det er test fra butikken Normal. Aner ingenting om mlU men tipper 25 siden det ikke står noe på pakken. Jeg håper sånn at dette ikke er skygge... uff.

Nei den var ikke så lett å få med på bildeSer ingenting![]()
Nei den var ikke så lett å få med på bilde![]()
he heHuff ja HeheBlir fort litt tullete i hodet av disse strekenehe he
Jeg serPå ferie uten tester men bare måtte innom bensinstasjonen. Hadde selvsagt bare rfsu.
Føler jeg ser en skygge? Ene bildet er redigert. Lys ned og kontrast opp.
Huff ja Hehe![]()

HE HEHahaha det burde jeg også gjøreKanskje jeg skal gå til specsavers for en " strek " synstest
Det er jo "2for1" der nå så kan jeg få en vanlig brille til vanlig og en "strek syn brille" som jeg kan bruke når jeg
er inne her på BVHE HE

Hahaha det burde jeg også gjøre![]()
Eller att brilleland for da får jeg aldersrabatt og kanskje jeg er heldig å får strek rabatt 

Synes jeg ser noe! Spennende [emoji4]
Ja det er noe der men jeg vet ikke om det bare er skygge. Blir så skuffet om det viser seg at det ikke er noeSer noe der ja!
Huff test runde nummer 3 i dag[emoji85] Ååå :/ ser dere noe her? Vis vedlegget 267805Vis vedlegget 267806

Ja det er noe der men jeg vet ikke om det bare er skygge. Blir så skuffet om det viser seg at det ikke er noe![]()
Ja ser!Det må da være noe her?!Vis vedlegget 267812
Klarer ikke se noe![]()